Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2016

ΘΕΛΩ...

- να μην υπάρχουν λογαριασμοί τηλεφώνου… αν μη τι άλλο, είμαστε μία χώρα με ελευθερία λόγου.

- να κάνω ΜΠΑΜ…Θα εκτεθώ?

- εσύ που κυκλοφορείς με τη ράτσα στο ένα μέτρο λουρί και κλωτσάς το αδέσποτο που σε πλησιάζει, να αντιληφθείς πόσο μαλάκας δείχνεις .

- να απαγορευτούν τα greeklish... νιώθω ότι ακούω αυτά που διαβάζω, με τη φωνή του Ντούσαν Μπάγεβιτς.

- να εξαφανιστούν οι μάρτυρες του Ιεχωβά... θέλω να τους δείρω όλους...

- να ευχαριστήσω τη διπλανή μου στο ταξί σήμερα, που κουβαλούσε ψάρια, ενώ εγώ πήγαινα επίσκεψη... Η αλήθεια είναι, ότι πάντα ήθελα να πάω σε ξένο σπίτι και να μυρίζω σα μπαρμπούνι....

- να ζήσω την Φρουτοπία... Να  με κυβερνάει ο Αιμίλιος το μήλο και να κάνω παρέα με τη Μάτα τη  ντομάτα!

- να πιούμε στην ηλιθιότητα , σε αυτούς που την υποστηρίζουν και κάνουν εμάς να αισθανόμαστε  καλύτερα....

- να πάω κάπου για λίγες μέρες και να μην ακούω ούτε το όνομά μου.

- να μην ακούω ρομαντικοζουζουνιές , δεν είμαι ρομαντική λέμεεε... Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένας πρίγκιπας και ένα άσπρο άλογο σαν σύννεφο... Και η μαλακία πήγαινε...

- να φάω κρέπα σοκολάτα-μπανάνα ΤΩΡΑΑΑΑΑ.

- να μη ξανακούσω για ζώδια... εγώ κορίτσια θα σας λύσω μιά για πάντα το πρόβλημα, να μην  ψάχνεστε... Οι μέρες του μήνα που ευνοούνται τα ερωτικά σας, είναι αυτές που δεν έχετε περίοδο.

- να μη βλέπω άντρες με ξυρισμένα πόδια και στέρνο... αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος ή αν δεν είσαι ποδηλάτης, δεν είναι και ότι καλύτερο σε αντρικό θέαμα. Άντρας είσαι, θέλουμε να δούμε την τριχούλα σου. Άμα ξυρίζεις γάμπες, έτσι απλά γιατί γουστάρεις, γιατί δε βάζεις  και ένα μινάκι με καλσόν το  χειμώνα να τις θαυμάζουμε? Σκέψου το...

-  μετά από το όσκαρ Α’ γυναικείου ρόλου, για την ερμηνεία μου στην ταινία ''Όσα παίρνει ο διάολος'',(ακολουθεί δεξίωση όπως πήρατε πρέφα, αλλά προτίμώ να μην πάω), θέλω λοιπόν να  κάνω  μια υπερπαραγωγή… Να ανεβάσω ένα θεατρικό... Και φυσικά το σενάριο, δικό μου…  Χρειάζομαι έναν καραγκιόζη, ένα μουνοπαρακαλάκια, κι έναν που όταν θα μιλάει δε θα λέει  μαλακίες... Τους 2 πρώτους τους έχω… Στον τρίτο δυσκολεύομαι... Οι οντισιόν ξεκίνησαν... Για  τους γυναικείους ρόλους, οι υποψήφιες είναι πολλές τελικά , μιας και ψάχνω τη κουτσομπόλα του  χωριού! Ποιά να πρωτοδιαλέξω...

- να βρω την απάθεια... αναζητάω την απάθεια... την κυριαρχία πάνω στα πάθη μου... 

- να τα κάνω πουτάνα όλα... και μετά να ανάψω ήρεμη το τσιγάρο μου να χαλαρώσω, να κάνω και  δυό τρία Ομμμμ να κοντρολάρω τα τσάκρα μου...

- να πω σε εσάς τις γυναίκες, να μάθετε να τα καταπίνετε στις πίπες... σε πολλές περιπτώσεις, από εσάς κρίνεται η ανθρωπότητα. Για παράδειγμα, αν η μάνα του Κασιδιάρη ήξερε να κάνει πίπες, τώρα δε θα έβγαινε αυτός ο γρόθος και οι άλλοι όμοιοί του να λένε μαλακίες... Πίπες κορίτσια μου... πίπες...

- να μη σκέφτομαι... ή μάλλον, να σκέφτομαι επιλεκτικά... να μπορώ να πετάω εύκολα από το μυαλό όσα έρχονται ακάλεστα...

- να δώσω συγχαρητήρια στη μαμά και στον μπαμπά μου, που με έκαναν και έδωσαν μία νότα αξεπέραστης ομορφιάς και υπεροχής σε αυτό τον κόσμο... :p:p:p

Όπως βλέπετε, ήρθε η ώρα της γυμνής αλήθειας (γράφω χωρίς σουτιέν) :p

Όλα αυτά, ήταν μία ευγενική χορηγία της βαρεμάρας μου...  στω.









12 σχόλια:

  1. Και λίγα θες χαχα δεν παίζεσαι με τίποτα λέμε να είσαι καλά
    αγγελικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να γράψω ότι θέλω να δω όνειρο τον Τζορτ Κλούνει, να με παρακαλάει να του δοθώ κι εγώ να λέω όχι :p
      Φιλιά Αγγελική μου :)

      Διαγραφή
    2. Είσαι για ένα θεατρικό με εμένα ως Κλούνεϊ; :-)

      Διαγραφή
    3. Xαχαχαχα μόνο αν καταφέρεις να έρθεις ως σωσίας του :p

      Διαγραφή
  2. Εγώ πάλι σα ρομαντική που είμαι, θέλω να κερδίσω το τζόκερ!

    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kι εγώ ρομαντική είμαι έτσι, χαχαχαχα.
      Φιλί μεγάλο :)

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα και εγώ! Μου αρέσουν τα θέλω σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλώς όρισες λιμανάκι :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ :*

      Διαγραφή
  4. εδω καταπινουν αλλα και αλλα,στις πιπες μονο κολλανε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πες μου κι εσύ! Λες και έχουν κουκούτσια και θα τους κάτσουν :p

      Διαγραφή

Τοποθετήσου... αλλά να ξέρεις, ότι σχόλια ανώνυμα, προσβλητικά ή με greeklish δε θα δημοσιεύονται...