Πέμπτη, 1 Δεκεμβρίου 2016

Του στολισμού το κάγκελο...

Ωραίαααα! Μπήκε και ο Δεκέμβρης αισίως και το έχουν καταλάβει μέχρι και οι εξωγήινοι. Μισό να τα πάρω από την αρχή όμως, γιατί άκρη δε θα βγάλετε.

Μου αρέσουν οι γιορτές των Χριστουγέννων. Από παιδί ακόμα, αλλά αυτό συμβαίνει στα περισσότερα παιδιά. Και τώρα που μεγάλωσα μου αρέσουν, ασχέτως αν δεν παίρνω τόοοοσααα πολλά δώρα, όσα έπαιρνα σαν παιδί. Μου αρέσουν όμως περισσότερο τώρα, γιατί βλέπω τη χαρά των δικών μου παιδιών αυτές τις μέρες και μαζί τους γίνομαι κι εγώ ξανά μικρό παιδί...
Μέχρι εδώ καλά έτσι? Πάμε τώρα και σε κάποια θεματάκια, που δε μου αρέσουν αυτές τις μέρες, έτσι για να ισορροπήσει το θέμα.

Δεν ξέρω σε εσάς τι γίνεται και πως είναι στις γειτονιές σας αυτές τις μέρες, στη δική μου πάντως γειτονιά, το χειμώνα νυχτώνει νωρίς μέχρι τις 30 Νοέμβρη... Μετά, στολίζει φωτάκια ο απέναντι και έχουμε 24 ώρες μέρα... Αυτή η υπερβολή του μου σπάει τα νεύρα... Δεν υπάρχει σημείο να μην έχει λαμπάκια... Το καλύτερο όμως δε σας το είπα... Έχει βάλει και φωτάκια που γράφουν ''ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ''... με τεράαααστια γράμματα γύρω γύρω από το μπαλκόνι του, φάτσα στο δικό μου. Δεν έχω χειρότερο...Μου έρχεται να πάω να αγοράσω φωτάκια να γράφουν ''ΕΠΙΣΗΣ''...! Δε θα είχα θέμα αν ήταν κάτι όμορφο και διακριτικό και κυρίως αν ήταν μόνο ένα ''χρόνια πολλά'' βαλμένο και όχι πενήντα περιμετρικά του μπαλκονιού του. Αν υπάρχει άλλος που θέλει να ενημερώσει το γείτονά του, ότι βλέπουν το στολισμό του από τον Άρη, ας το πει τώρα, αλλιώς ας σωπάσει για πάντα...

Ενημερωτικά να σας πω, πως είναι ωραίο να στολίζετε τα σπίτια σας για τα Χριστούγεννα και μένα μου αρέσει, αλλά ο στολισμός μέχρι ένα σημείο... αυτή την υπερβολή που κάνετε ορισμένοι και στολίζετε μέχρι και το ρολόι της ΔΕΗ, δηλαδή έλεος!!! Άσε το άλλο... Δεν υπάρχει πιό τρομακτικό πράγμα, από το να βάζετε στα μπαλκόνια και στις βεράντες σας, φωτάκια που παίζουν ΚΑΙ μουσική... Ειδικά εσείς, που έχετε στην είσοδο του σπιτιού σας τον αυτόματο φωτισμό, όταν περνάει κάποιος. Κάνε το εικόνα. Περνάς, ανάβει ξαφνικά ένα φως σε συνδιασμό με τη μουσική από τα λαμπάκια. Προσωπικά, όταν περνάω από τέτοιο σπίτι, περιμένω να βγει από καμία γωνία ο Φρέντι Κρούγκερ να με ξεκοιλιάσει....

Άλλο τώρα... Aν ήξερα τι θα τραβούσαμε με το "last christmas" , κάθε που έρχονται Χριστούγεννα, θα έμπαινα στο στούντιο όταν το ηχογραφούσαν οι Wham και θα τους πυροβολούσα στο κούτελο...
Ναι, ναι.... γκώσαμε πια με το ίδιο και το ίδιο συνέχεια, έλεος!

Και το τελευταίο που με ενοχλεί και είναι και το κυριότερο, είναι το εξής :
Αυτό, που τα γενέθλια του Ιησού τα κάνουμε τόσο μεγάλο θέμα, ενώ τα δικά μου τα ξεπετάμε με ένα "Χρόνια Πολλά", το λες και μεροληψία...να τα λέμε κι αυτά. 😁

Σε ένα παράλληλο σύμπαν πάντως,  οι 3 μάγοι αναχωρούν άπραγοι με τα δώρα από τη φάτνη... Κορίτσι... Είπε ο Μπαλτάζαρ....

Έχω όμως καλό προαίσθημα για τη νέα χρονιά και για αυτό περιμένω πως και πως να έρθει... Το νιώθω... το 2017, είναι η χρονιά που θα ψηλώσω. Tί σου ζήτησα ρε Σάντα κι εγώ? 5-6 πόντους παραπάνω... πφφφφ

Φιλάρες και καλό μας μήνα !






28 σχόλια:

  1. Ματίνα μου καλό σου Μήνα.
    Κοίτα, να πω το εξής. Η Πρώτη σου παράγραφος με καλύπτει απόλυτα σαν άνθρωπο. Βιώνουμε τα Χριστούγεννα με διαφορετικό τρόπο σαν έχουμε δίπλα μας τα μικρά μας παιδιά. Αποκτούν μια ιδιαίτερη οντότητα.
    Να πάμε τώρα στις υπερβολές:
    Γενικά είμαστε λαός της υπερβολής. Ας πούμε κάθε χρόνο οι γιορτές ξεκινάνε όλο και πιο νωρίς. Αυτό γίνεται για δυό λόγους:
    1) Εμπορευματοποίηση των πάντων που μέσα σε αυτά εντάσσονται φυσικά και οι γιορτές
    2) Η Ανάγκη μας να νιώσουμε ζεστά σε μια πεζή γκρίζα πραγματικότητα που βιώνουμε.
    Ο Τρόπος που εξωτερικεύουμε το συναίσθημά μας απέναντι σε μια γιορτή μας χαρακτηρίζει. Θα το κάνουμε γιατί το γουστάρουμε ; ή θα το κάνουμε για να προκαλέσουμε ;
    Και αυτό είναι σημαντικό.
    Προσωπικά, ναι, στολίζω το μπαλκόνι γεμάτο φώτα.....! πολλά φώτα. Πολύχρωμα. Φυσικά δεν βάζω ...μουσικές στα λαμπάκια χαχαχαχαχαχα με τίποτα καθώς δεν μου χρειάζεται να σπάω τα νεύρα στον κοσμάκη.
    Όμως ναι μου αρέσει το στολισμένο σπίτι. Αν δεις τι γίνεται στο εξωτερικό θα ...."φρίξεις" χαχαχαχαχαχαχα.
    Για μένα είναι πανέμορφη μια γειτονιά πολύχρωμη. Κάνω σαν μωρό παιδί. Ειλικρινά. Και εντάξει...! Ματίνα, μπορεί προσωπικά να μην δίνω χρήματα για ένα ακριβό αυτοκίνητο ή ακριβά και μοδάτα ρούχα (κάποτε είχα τη δυνατότητα να το κάνω) αλλά για τέτοια πράγματα ναι γουστάρω να τα χαρώ.
    Και πάλι σου λέω με δεδομένο το κίνητρο της εσωτερικής χαράς και όχι της πρόκλησης.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη μου, παρεξήγησες μάλλον!
      Και μένα μου αρέσει πολύ το στολισμένο σπίτι. Κι εγώ στολίζω και βάζω και λαμπάκια. Αλλά στα πλαίσια του νορμάλ και όχι της υπερβολής, αυτό εννοώ. Είναι πολύ όμορφο να είναι μία γειτονιά στολιμένη, συμφωνώ απόλυτα. Όχι όμως ΠΑΡΑΣΤΟΛΙΣΜΕΝΗ και ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ, σε σημείο να καταντάει αντιαισθητικό και όχι όμορφο το στόλισμα.
      Σε όλα τα άλλα, μια χαρά τα λες. Όσο για το εξωτερικό, επειδή έχω ζήσει γιορτές σε Ιταλία και Ελβετία, βάζουν πολλά ναι, αλλά ταιριαστά συνήθως όλα και όμορφα στολισμένα, ώστε να μη σου προκαλούν γέλιο, αλλά μαγεία! Αυτή είναι η διαφορά, κατά τη γνώμη μου.
      Φιλιά πολλά. Καλό μήνα :)))

      Διαγραφή
    2. Ε ναι εννοείται βρε Ματίνα μου.....! θεωρώ δεδομένη την αίσθηση καλαισθησίας και αρμονίας. Δεν είναι άντε εκεί πήραμε ότι λαμπάκι βρήκαμε, ακόμα και με ....μουσική και το απλώσαμε στη βεράντα. Χαχαχαχαχαχαχα.
      Αααααα, ξέχασα....! αυτό το ....Last Christmas των WHAM, θα συμφωνήσω χαχαχαχαχα, καλό τραγούδι ρε παιδί μου αλλά εντάξει, το εμπεδώσαμε χαχαχαχαχα.
      Φιλιάαααα

      Διαγραφή
    3. Αααα να γειά σου, χαχαχα
      Σμούτς

      Διαγραφή
  2. Εντάξει μου άρεσε πάρα πολύ.. Με έκανες και γέλασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντάξει πολύ μου άρεσε..γέλασα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο με βρίσκεις σύμφωνη.....

    Περαστικά μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη Ελένη μου, χαχαχα.
      Περαστικά μας, δε λες τίποτα!
      Φιλί μεγάλο σε σένα και καλό μας μήνα 💕💕💕

      Διαγραφή
  5. Ρε συ Ματινάκι, δεν ήταν ηλίθιοι οι Wham, πήγαν και μίλησαν για τα last Christmas, σου λέει όλοι έχουν περασμένα Χριστούγεννα, θα το ακούνε για πάντα. Το next Christmas για παραδειγμα, δεν θα είχε ίδια επιτυχία. Δεν έχουν όλοι next Christmas, για παράδειγμα εμείς με τις ελληνικές κυβερνήσεις την αγωνία αν θα την βγάλουμε μέχρι τα επόμενα Χριστούγεννα την έχουμε εδώ και κάποια χρόνια!
    Θα δεις ότι η επόμενη χρονιά θα σου χαμογελάσει με το που μπει και θα σου φέρει πολλές χαρές και μπόλικη ευτυχία!
    Καλό μας μήνα Ματινάκι γλυκό!
    ΥΓ: Αν αυτές οι γιρλάντες τύπου "χρόνια πολλά" έβγαιναν και με άλλα μηνύματα δεν θα είχε τρελό γέλιο; Για παράδειγμα "είσαι ηλίθιος", "τα ξέρουμε και τα δικά σου" και εις άλλα με υγεία". Μήπως μπορούμε να κάνουμε μια αίτηση ΕΣΠΑ να το κατοχυρώσουμε και τα έσοδα μισά μισά; χαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το next Christmas περιμένω ακόμα, να το τερματίσω, χαχαχαχα.
      Από γιρλάντες, θα επέλεγα κάποια, τύπου ''είστε μαλάκες'', να καλύπτει το ευρύτερο κοινό, χαχαχα.
      Για την αίτηση μέσα, γιατί όχι? Χμ...
      Καλό μήνα Μαρινάκι μου και ανταποδίδω τις ευχές 💕💕💕

      Διαγραφή
  6. Στην δικιά μας γειτονιά η κρίση χτύπησε γερά τα στολιστικά έθιμα. Ως προς τα φωτάκια στα μπαλκόνια δεν στενοχωριέμαι καθόλου. Αλλά γενικά παίζει μια μιζέρια πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν υπολογίζουμε την κρίση από τα λαμπάκια, ο γείτονάς μου, λογικά ζει σε εποχές επί Πασόκ του Ανδρέα, χαχαχαχα.
      Η μιζέρια είναι παντού τριγύρω μας Mahler μου δυστυχώς. Αυτά είναι προβλήματα. Η μιζέρια στα φωτάκια, είναι η μόνη μιζέρια που δε με ενοχλεί.
      Φιλί, καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  7. Να δεις πού το διάβασα... απ' το διάστημα είναι ορατά το Σινικό Τοίχος, τα Ιμαλάϊα κι ένα σπίτι σε κάποιο ελληνικό νησί. Ο γείτονας θα'ναι ε;
    Α ρε Ματινάκι ακόμα γελάω με τον Μπαλτάζαρ και τον Σάντα.
    Όσο για τα εκατομμύρια λαμπάκια που αναβοσβήνουν απ' του Αγίου Δημητρίου ανήμερα, εύχομαι όλη αυτή η τεχνητή λάμψη να μας δώσει λίγη φώτιση.
    Φιλάκια και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο γείτονας είναι, στη φωτιά πέφτω! Ίσως βλέπουν κι εμένα αραιά και που, όταν ανάβουν τα δικά μου τα λαμπάκια με δαύτον, αλλά δε μπορούν να ξεκαθαρίσουν πρόσωπο, λόγω ύψους ίσως, τι να πω... χαχαχα.
      Αν είναι να μας δώσουν τα λαμπάκια φώτιση, τότε να γεμίσουν όλα τα σπίτια και τους δρόμους, μπας και δούμε σωτηρία.
      Καλό μήνα Μαράκι μου, φιλιά πολλά 💕💕💕

      Διαγραφή
  8. Μου αρέσουν πολύ, δηλαδή τρελαίνομαι για φωτάκια! Αλλά, δυστυχώς, σπάνια, βρίσκω εξωτερικό στολισμό που να μου αρέσει... Έχω πάντα την εντύπωσξ πως μπούκαραν νύχτα σε μαγαζί, πήραν ό,τι βρήκαν μπροστά τους και το έβαλαν στο μπαλκόνι!

    Προχτές. Περνάω από είσοδο. Ανάβουν φώτα. Τρομάζω. Ελαφρά. Ακούω τη μουσική. Τρομάζω. Κανονικά. Παραπατάω. Πέφτω σε σκουπιδοντενεκέ. Πετάγονται γάτες. Ουρλιάζουν. Ουρλιάζω κι εγώ. Αρχίζει να χτυπά κι ένας συναγερμός.

    Αυτό με τα γενέθλια κι εγώ το έχω παράπονο.

    Καλό μας μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιά χαρά είναι τα φωτάκια, αρκεί να μη φτάνουν σε σημείο, να ανάβουν τα δικά μας, χαχαχα.
      Αυτό που έπαθες με φώτα, μουσική, σκουπιδοντενεκέ, γάτες, ουρλιαχτά και συναγερμό, αν το πάθαινα εγώ, το πιθανότερο είναι, να με τρέχανε για μπαλονάκι στην καρδιά, χαχαχαχα. Σε νιώθω απίστευτα!
      Καλό μήνα κοριτσάρα! Φιλιά πολλά 💕💕💕

      Διαγραφή
  9. χαχααχα η περιτραφή με τον γείτονα ήταν υπέροχη! Πάντως να ξέρεις εμείς στολίζουμε και βάζουμε λαμπάκια να παίζουν μουσική!χαχα! Το last christmas είναι κομματάρα και θα ακούγεται εις των αιώνα των αιώνων! Αφου΄και τώρα που σου γράψω το ακούω! Τώρα το να ψηλώσεις 5-6 πόντους κομματάκι δύσκολο! Αν και να ξέρεις οι κοντές γυναίκςς μετράνε πολύ την σήμερον ημέρα! Ειπε ο ψηλός...χαχαχ! Φιλιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μην έχετε στείλει κανέναν για μπάι-μπας στο Ωνάσειο μέχρι τώρα, με τα λαμπάκια σας, χαχαχαχα.
      Δεν είπα ότι δεν είναι ωραίο κομμάτι, αλλά τόσες φορές γκώσαμε πια! Και το παστίτσιο είναι φαγητάρα, το τρως κάθε μέρα? Κάποια στιγμή, θα το σιχαθείς αν το τρως συνέχεια.
      Και μόνο για αυτό που είπες για τις κοντούλες, να ξέρεις ανέβηκες ακόμα περισσότερο στην εκτίμησή μου, ίσαμε το στήθος μου πήγες ένα πράγμα, χαχαχαχαχαχα :p :p :p
      Ψηλέ... καλό μήνα και πιάσε κι ένα φιλί 💋

      Διαγραφή
  10. Tι να πουνε και αυτοι που δουλευουν στα jumbo και ακουν 12ωρες σερι Χριστουγεννιατικα τραγουδια; :o)

    Η Βανδη παντως δεν ακουγεται πολυ φετος...

    Μου λεει μια γκομενα "Αααχ ερχονται Χριστουγεννα" της απανταω "Να σε βαλω κατω να κανουμε Ανασταση αντι για Χριστουγεννα;"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εργαζόμουν στα Jumbo, θα είχα τα lexotanil στην τσέπη, σιγουράκι, χαχαχα.
      Η Βανδή δεν ακούγεται στα αυτιά μου γενικώς, ίσως για αυτό δεν έχω πάρει πρέφα :p
      Αν το δούμε από τη δική σου σκοπιά, κι εμένα η Ανάσταση μου αρέσει, χαχαχαχα.
      Φιλάρες :)

      Διαγραφή
  11. Ελπίζω να σε βρίσκω καθιστή, καθώς έχω να σου ανακοινώσω, ότι το last christmas είναι το αγαπημένο μου χριστουγεννιάτικο τραγούδι (θα έλεγα και εκτός Χριστουγέννων, αλλά δεν θέλω να σε ξεκάνω! Ή μήπως θέλω;......) Ματίνα, Ματίνα, βρε Ματίνα.....είσαι καλά βρε παιδί;...! Φιλιά πολλά και καλό μήνα Ματίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς έχω ξαπλώσει, χαχαχαχα.
      Είπαμε, ωραίο τραγουδάκι, τα πρώτα χρόνια το
      άκουγα με χαρά. Τώρα, δε μπορώ άλλο, νισάφι, χαχαχα.
      Καλό μήνα κοριτσάρα και φιλώ σε 💋💋💋

      Διαγραφή
  12. Χθες βράδυ γυρίζοντας σπίτι αναρωτιόμουν δυο πράγματα...
    Α) Γιατί ο Δήμος μας αγνόησε φέτος και σταμάτησε το στολισμό ένα δρόμο παρακάτω...
    Β) Γιατί σε όλη τη γειτονιά επικρατεί μια σκοτεινιά άνευ προηγουμένου...

    Ελπίζω όσο προχωράει ο καιρός να φωτιστούμε κι εμείς, αλλά όχι όσο φωτίζεστε εσείς με τον απέναντι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, αν δεις το στολισμό του απέναντι, θα αγαπήσεις το σκοτάδι! :p
      Καλή φώτιση και σε εσάς εύχομαι, εμείς πια, την πήραμε όλη, χαχαχα.
      Μάκια :)

      Διαγραφή
  13. Χάχα, πολύ γέλασα βρε Ματίνακι.
    Μου αρέσουν τα φωτάκια, ΧΩΡΊΣ ΜΟΥΣΙΚΉ, αλλά αν τα είχα απέναντι μου, θα αισθανόμουν το ίδιο με σένα. Εφέτος πάντως που η γειτονιά μας είναι θεοσκότινη, μελαγχόλησα.
    Στο τραγούδι θα σε απογοητεύσω, περιμένω να έρθει ο Δεκέμβρης να το ακούω συνέχεια.
    Καλησπέρα κουράγιο, έφτασαν οι μέρες.
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά και το τελείως σκοτεινό μελαγχολεί κι εμένα μέρες που είναι.
      Αλλά όλα με μέτρο στο στολισμό!
      Το τραγούδι αυτό, δε θέλω πια να το ακούω, χαχαχαχα.
      Σμούτς

      Διαγραφή

Τοποθετήσου... αλλά να ξέρεις, ότι σχόλια ανώνυμα, προσβλητικά ή με greeklish δε θα δημοσιεύονται...