Δευτέρα, 13 Φεβρουαρίου 2017

ΠΙΠΕΡΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ...

Δεν είναι λίγα λεπτά, που μου ήρθε mail...
Από κάποια, που θεώρησε χρέος της να με μάθει τρόπους, να μου δώσει συμβουλές και γενικά να το παίξει κάποια. Δε θα πω πολλά τώρα, θα δείτε τη φωτογραφία με το mail και εκτός από τα δικά σας συμπεράσματα, θα δείτε και τις δικές μου απόψεις σε όσα λέει, για να ξεκαθαρίζουμε κάποια πράγματα από νωρίς. Εδώ είναι η φώτο λοιπόν :



Για όποιον δε μπορεί να διαβάσει καθαρά, θα γράψω τι λέει το mail και μετά θα παρακαλούσα όσους είναι κάτω των 18, τους σεμνότυφους/ες και τις μιξοπαρθένες, να αποχωρήσουν από την οθόνη. Ναι, θα βρίσω, καλά καταλάβατε. Ρούλααααα, τα πιπέρια που έλεγες, βγάλε τα όλα. Μαύρα άσπρα, καγιέν, ότι έχεις. Ευχαριστώ...

Το συμβουλευτικό mail λοιπόν, λέει : 

Βρε μελαχρινακι βρε μελαχρινακι καλησπερα. Σε διαβαζω απο το προηγουμενο μπλογκ σου και ομολογω οτι μου αρεσει πολυ που εισαι αυθορμητη και δε μασας. ΟΜΩΣ υπαρει ενα προβλημα μαζι σου και πρεπει να στο πω, για να βελτιωθεις και να εχεις περισσοτερο κοσμο.Διαβαζοντας απο την αρχη τις αναρτησεις σου,βριζεις βρε κοριτσι μου πολυ σε καποιες.Γινεσαι χυδαια να στο πω κι ετσι. Γραφεις τόσο ωραια και θα ηταν καλυτερα να επικεντρωθεις σε λιγο πιο ρομαντικα και ομορφα πραγματα και οχι να βριζεις χρυσαυγιτες και αλλα διαφορα.Δεν ειναι ωραιο,τωρα που ειδα και στο φβ οτι εισαι και μικρη κοπελα και πολυ ομορφη μαλιστα,να μιλας ετσι.Ειναι ο λόγος που δεν εχω γινει ακομα μελος και ειμαι σιγιυρη ότι πολλοι ακομα θα γινουν αν οι αναρτησεις σου ειναι πιο μαζεμενες και σεμνες.Οι βωμολοχιες δεν ειναι ωραιο πραγμα.Αυτα ειχα να σου πω και ελπιζω να ακουσεις τις συμβουλες μου και θα δεις που δε θα χασεις.Καληνυχτα σου.

Ας ξεκινήσω αριθμητικά...

1. Είμαι η Ματίνα, κατά μπλογκόκοσμο Bre Melaxrinaki. Αυτό εδώ το μπλογκ, τί γράφει? Σωστά διαβάζεις.
Bre Melaxrinaki γράφει. Άρα??? Είναι δικό μου! Και όπως στο σπίτι μου κυκλοφορώ με το βρακί μου αν θέλω, έτσι κι εδώ γράφω ότι θέλω εγώ ΚΑΙ ΜΟΝΟ. Οπότε, τις συγκεκριμένες συμβουλές, μπορείς να τις πάρεις και να τις βάλεις στον κώλο σου.

2. Δεν επιδίωξα ποτέ να έχω πολλά άτομα και εσείς που με ξέρετε, το γνωρίζετε αυτό. Το έχω γράψει άπειρες φορές, λίγοι και καλοί. Γράφω γιατί γουστάρω να το κάνω, να βγάζω τις σκέψεις μου και να τις μοιράζομαι μαζί με όσους κι αν έχω, ακόμα και αν είναι 2 άτομα. Δεν παρακάλεσα ποτέ κανέναν. Αν δε σου αρέσει ''το στόμα'' μου, η λύση είναι απλή. Δεν ασχολείσαι και δε με διαβάζεις.
Αλλιώς, γίνεσαι η ''τραβάτε με κι ας κλαίω'', μη ξαναλέω τα ίδια.

3. Βρίζω καταστάσεις και γεγονότα και από πρόσωπα, συνήθως χρυσαυγίτες ( και καλά τους κάνω), πολιτικούς ή άτομα που δεν γνωρίζεις. Δεν έβρισα τα Θεία, ούτε εσένα, ούτε κανέναν από όλους εδώ, για να προσβληθούν, ούτε έχω θίξει κάποιον/α. Όταν το κάνω, τότε έχεις το δικαίωμα να μου την πεις, για την αθυροστομία μου. Αν το ότι σε κάποιες αναρτήσεις μου βρίζω, σε κάνει να μην είσαι μέλος στο μπλογκ μου, τότε πρέπει να το σκεφτώ... Χμμμμ... Χμμμ... Ούπς, το σκέφτηκα... 
ΣΤΟ ΜΟΥΝΙ ΜΟΥ!!! Σε κάλυψα???

4. Θα το πω άλλη μία και τελευταία φορά. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ,για να γράφω ρομαντικά, με την καμία όμως, δε ζω σε ένα ροζ συννεφάκι και θες να σε σοκάρω κι άλλο? Είμαι μαζόχα και γουστάρω άγριες καταστάσεις. 
Πώ πω!!! Ρίχνεις αγιασμό στην οθόνη σου τώρα? Τί να κάνουμε? Υπάρχουμε κι εμείς οι ''χυδαίες'', που το ζούμε και το ευχαριστιόμαστε, σε σχέση μ' εσένα, που υποθέτω πως ακόμα και την πίπα, τη θεωρείς ανωμαλία. Να πεις του Αμβρόσιου να κάνει μπλογκ, να γίνεις μέλος από τις πρώτες. Και αν το κάνει, σε παρακαλώ να του πεις, να φορολογηθεί επιτέλους η εκκλησία. Στω...

5. Δεν είμαι αυτό που λες «εύκολος άνθρωπος»... Θυμώνω, «στραβώνω», το δείχνω έντονα... Δεν κάνω συχνά υποχωρήσεις, δεν αντέχω την (ανίκητη) ανθρώπινη βλακεία... Μπορώ να γίνω ειρωνική... Αγενής... Μέχρι και να φανώ κακιά για κάποιους... Μπορώ όμως και άνετα να γίνω το άκρως αντίθετο... Μπορώ να γίνω και ''μαλάκας''... Γιατί το θέλω... Το προτιμώ από το να είμαι σκατόψυχη... Τουλάχιστον όμως, είμαι ειλικρινής... 

Αυτή είμαι και σε όποιον αρέσω. Για τους άλλους μπορώ, απλά δε γουστάρω.
Αν τώρα όλα αυτά δε σε καλύπτουν και επιμένεις για τις συμβουλές σου, 
μάντεψε ποιά σε γράφει στο μουνί της, ενώ λιμάρει τα νύχια της... 
Άντε ciaooooo και φιλάρες ;-)

Εγώ μικρή :p :p :p



44 σχόλια:

  1. Αυτές που είναι συνεχώς γλυκομίλητες και μέσα στην καλοσύνη φοβάμαι εγώ περισσότερο. Τη ντομπροσύνη δεν τη φοβάμαι,την επικροτώ.
    Χώσε ρε κοριτσάρα και άσε την κάθε μυξοπαρθένα όπως λες κι εσύ, να χτενίζεται.
    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, τους ανθρώπους που στάζει συνέχεια μέλι το στόμα τους, κι εγώ τους φοβάμαι και κρατάω πάντα μία πισινή. Ντόμπρα πράγματα και ξεκάθαρα Μανούσο μου.
      Και με τις συμβουλές δεν έχω πρόβλημα, όταν γίνονται καλοπροαίρετα και όχι για να μου υποδείξουν κάτι. Εκεί τα παίρνω άγρια.
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  2. Ωωωωωπαααα....τα ρομαντικα απασφαλισαν και βγηκαν στην επιθεση;;;
    Νομιζα οτι το δικο μας συναφι τους ειχε απωθησει και απενεργοποιησει.

    Λοιπον, προς ρομαντιμπλογκερς: μη βαδισετε αυτο το μονοπατι (το γνωστο και ως "μοκοπατι"), μονο δακρυα και πονο και καντηλια θα βρειτε.
    Ας συνυπαρξουμε ολοι ειρηνικα, ο καθενας με τους δικους του, χωρις να ενοχλουμε ο ενας τον αλλον (εκτος αν εισαι η Λιλα η μοναδικη μου αγαπη, στειλε μου μηνυμα λατρειας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε καλά κάνουν και είναι ρομαντικοί όσοι είναι, αλλά γιατί σώνει και καλά, πρέπει να είμαστε όλοι? Αυτό ποτέ δε θα το καταλάβω!
      Σε παρακαλώ, στη συνέχεια του παραμυθιού σου, στείλε ένα δράκο να πετάξει τις φλόγες από το στόμα του, να εξαφανίσει όλους τους ''ξερόλες'' και τους συμβουλάτορες.
      Κάτι τέτοια διαβάζω και μου έρχεται πάντα στο μυαλό η φράση του Ζουγανέλη ''ενοχλάμε κανένανα''??
      Και εσύ ειδικά, ξέρεις πολύ καλά την άποψή μου για τον ''κόσμο μου'' εδώ και το αν με νοιάζει ο αριθμός μελών.
      Αυτό το ειρηνικά, πολύ σωστά το έθεσες. Αν κρίνουμε βάση της ειρήνης, εμένα θα έπρεπε να μου δώσουν νόμπελ, που κάθομαι εδώ ήσυχα ήσυχα και γράφω αυτά που γουστάρω και ούτε αεροπλάνα ρίχνω, ούτε τίποτα. Πφφφφ, άλλη μία αδικία που έχω υποστεί.
      Το μήνυμα λατρείας, στο φύλαξα για το τέλος.
      ΚΑΡΓΙΑ ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ, ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΕΟΛΕΙΧΙΑΣ :p :p :p
      ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ μόνη μου γελάω, έλα, μη μου πεις ότι δεν έσκασες γελάκι, δε θα σε πιστέψω. Φιλάρες

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα μάντεψε ποιά σε γράφει στο μουνί της, ενώ λιμάρει τα νύχια της λέει. Είσαι ΘΕΑ λεμεεεεεεεε.
    Καλά της τα έχωσες,εμένα πάντως με κάλυψες. Εκείνη μάλλον τη γείωσες.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποσώς με ενδιαφέρει αν τη γείωσα ή αν την κάλυψα Λίζα.
      Κυρίως με ενδιαφέρει να καταλάβει πως δεν είναι αυτή και άλλη καμία.
      Μου τη δίνουν αυτοί οι άνθρωποι που προσπαθούν να σου επιβάλλουν τη γνώμη τους, τα θέλω τους και τα όλα τους.
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  4. Καλέ υπάρχουν εθελοντές συμβουλάτορες στο blogging??
    Έχω πέσει κάτω όμως, να είναι καλά η κοπέλα μου έφτιαξε την διάθεση!!Κι εσύ ρε παιδί μου τι αχάριστη όμως, σου ήρθε με δωρεάν υπηρεσίες manager και την απέρριψες με την μία; Έπρεπε να δώσεις μία συνέχεια, θα είχε ενδιαφέρον!

    Και τώρα πέρα από την πλάκα, θα μου επιτρέψεις να σου πω την γνώμη μου περί ρομαντισμού; Γιατί θεωρώ τον ρομαντισμό πολύ παρεξηγημένο στις μέρες μας. Δεν έχει να κάνει με σάχλες,χαζογκομενίστικα και ροζ συννεφάκια, ούτε καν. Είναι μία στάση ζωής πολύ διαφορετική από αυτή που έχει περαστεί. Μπορεί να το..αναλύσω λίαν συντόμως στα λημέρια μου! :) :) Σίγουρα όμως δεν ταυτίζεται η δική μου ιδέα περί ρομαντισμού με της manager του blogging κοπελιάς!

    Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπήρχαν και παλιότερα, αλλά νόμιζα ότι είχαν αφανιστεί. Λάθος μου, χαχαχα.
      Το μόνο ελαφρυντικό που της δίνω, είναι ότι με είπε νέα και όμορφη.
      Αυτό της το αναγνωρίζω, χαχαχαχα
      Κατερινάκι μου, όταν λέω ότι δεν είμαι ρομαντική, το εννοώ όπως και εσύ είπες, με την έννοια σάχλας, ζουζουνίσματος, ροζ και τέτοια. Υπήρξαν άτομα που μου είπαν ότι γράφω κάποια κείμενα ρομαντικά και μετά λέω ότι δεν είμαι ρομαντική. Πολλοί μπερδεύουν το πάθος με το ρομαντισμό, τι να πω! Φυσικά και είναι στάση ζωής, τη σέβομαι, καλά κάνει όποιος την ασπάζεται, προσωπικά δεν ήμουν ποτέ ούτε με την έννοια της σάχλας (που αυτή εννοώ, γιατί τη σιχαίνομαι), ούτε με την βασική της έννοια. Δεν ενοχλώ κανέναν όμως. Έχω τη δική μου στάση ζωής και η manager δε τη σέβεται.Κι εσύ και πολλά άτομα που διαβάζω έχουν δόσεις ρομαντισμού, άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο. Δε με ενοχλεί όμως, γιατί δεν είναι ο σαχλός ρομαντισμός, τύπου άρλεκιν. Όταν κάτι το διαβάζω ευχάριστα, σημαίνει ότι δεν είναι σαχλό, πάντα σύμφωνα με τη δική μου άποψη. Αλλιώς δε θα έμπαινα καν. Δε μπαίνω σε κανέναν από υποχρέωση. Και ναι, πολύ θα ήθελα να αναλύσεις κάποια στιγμή τη δική σου θέση πάνω στο θέμα, θα έχει ενδιαφέρον, ειδικά από απόψεις και αντιδράσεις.
      Αν και τι να λέμε τώρα, αφού σου αρέσε ο Ντίλαν και όχι ο Μπράντον, είσαι δικιά μου, χαχαχαχα.
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα :)))

      Διαγραφή
    2. χαχαχα το ελαφρυντικό όντως ήταν άσσος στο μανίκι της!
      Υπήρχαν και παλιότερα ε;; Κρίμα δεν τις είχα πετύχει πριν από 5 χρόνια που ξεκίνησα. Εγώ συνάντησα άλλου είδους..managers! :P
      Καλά μη περιμένεις να σέβονται όλοι την στάση ζωής μας, ο καθένας θα λέει το μακρύ του και το κοντό του. Και άλλο να λέμε τη γνώμη μας, όπως κάνουμε οι περισσότεροι, άλλο να την επιβάλουμε και να την μεταφέρουμε απόλυτα ως κανόνα. Εκεί περνάμε τα όρια της φιλικής κουβέντας! :) Στα άρλεκιν μόνο ρομαντισμός δεν είναι.. θα έλεγα τι αλλά θα χτυπήσει και σε μενα η εθελόντρια μετά! ;)

      Dylan Dylan, ακούς φίλε Μάκηηη;;

      Έχω λιώσει με την απάντηση σου στο σχόλιο της Πέτρας!

      Διαγραφή
  5. Η Άιναφετς έχει μια ωραία ανάρτηση που ταιριάζει σε τέτοιες περιπτωσεις ,αλλά όχι σε όλες ,όπως στην περίπτωσή σου . Νομίζω πως μερικές δεν καταλαβαίνουν με την ευγένεια και ας παρουσιάζονται σαν να είναι η επιτομή της ευγένειας και τελειότητας. Τους χρειάζεται μια Ματίνα για να κατέβουν απο το ροζ συννεφάκι τους!
    Να υποθέσω πως η μανδάμ -αν εχει μπλογκ- έχει χιλιάδες αναγνωστες ;
    Καλημέρα ,χωρίς αέρα ελπίζω αυτην την εβδομάδα! Αμάν πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπω σήμερα ή αύριο το βράδυ να διαβάσω με την ησυχία μου το μαγισσάκι.
      Είμαι σίγουρη, ότι θα με χαλαρώσει.
      Μερικές Νάσια μου, καταλαβαίνουν μόνο με λοβοτομή, κάτι πολύ δύσκολο.
      Κι όμως, η μανδάμ που δίνει συμβουλές, ενώ θα περίμενε κανείς ότι έχει χιλιάδες κόσμο, δεν έχει πολλούς. Αυτό είναι και λιγάκι οξύμωρο σωστά?
      Μήπως να της δώσω κι εγώ συμβουλή να είναι αθυρόστομη μπας και πάει κάποιος? χαχαχαχαχα
      Καλημερούδια και όπως το βλέπω, μέχρι και την Τετάρτη, έτσι θα μας πάει, με αυτό το κρύο και αέρα. Άντε να έρθεις μωρέεεε να σε δούμεεε.
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  6. Μη μασάς Ματίνα μου
    Να έχεις κατα νου πως δεν
    μπορούμε να αρέσουμε σε όλους
    Εσύ το μόνο που πρέπει να κάνεις
    είναι να είσαι α υ θ ε ν τ ι κ ή!!!!

    Καλή εβδομάδα κούκλα μου με πολλά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου, δε μασάω, απλά δεν αντέχω να μου λένε τι να κάνω.
      Δένομαι σε ένα πάσσαλο μονάχη, να μη γίνω όπως θέλουν.
      Με αγαπώ για αυτό που είμαι με τα όσα στραβά μου και τα όσα καλά μου.
      Με έχω συνηθίσει πια και δε μπορώ να αλλάξω, χαχαχα.
      Φιλάκιααααα. Καλή εβδομάδα :)))

      Διαγραφή
  7. Χώσε Ματινάκι!!!
    Δεν σε φοβάμαι ( ότι θα σε χαλάσουν τέτοιες συμβουλές ετσετερά).
    Πες μου ότι είναι η δική σου παιδική φωτό !!!
    Πολλά φιλιά ( κι ας έχω χαθεί. Περνάω μία φάση χι!)
    Α, και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω σοβαρότερα πράγματα να με πάρουν από κάτω Αριστάκι μου και όχι
      οι συμβουλές της μανδάμ. Σιγά μη χαλαστώ, ΧΑΧΑΧΑ!
      Εμένα μου αρκεί να ξέρω ότι είσαι καλά. Το αν χάνεσαι, κατανοητό.
      Άλλωστε δεν είμαι εδώ για να μου χτυπάτε κάρτα, χαχαχαχα.
      Με ευχαριστεί απλά και μόνο που σας νιώθω γύρω.
      Φιλάκια πολλά πολλά καλλιτεχνάρα μου!!!
      Υ.Γ. Είδες όμορφη που ήμουν μικρή? χιχιχι

      Διαγραφή
  8. Ωπα ρε, ξεφυγατε; Εδω εγινε αποκαλυψη μεγαλη και την περασατε στο ντουκου. Κυκλοφορεις με το βρακι στο σπιτι; Δηλαδη εχεις καλοριφερ που καιει στο φουλ ε; Πωωω μας εφτιαξες πρωινιατικα μας τρεχουν τα σαλια και φαντασιωνομαστε σκηνες με σπιτια που εχουν αναμενα καλοριφερ και κοσμο να ακουμπαει τον κωλο του πανω στα ζεστα σωματα!:P

    Για τους ρομαντικους μπλογκερς αν δεν ειναι ρομαντικο το "κοιτα να προσεχεις γαμω το χριστο σου" τοτε τι ειναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να έβαζα και φώτο του βρακιού δηλαδή, χαχαχαχαχα :p :p :p
      Όσο για τους ρομαντικούς, το έχει θέσει άψογα ο Πανούσης εδώ
      https://www.youtube.com/watch?v=3hNQnJH2BUc
      Πιο ρομαντικοερωτικό, δε γίνεται. Αυτό μου θύμισες με το που έγραψες το
      ρομαντικό σου.
      Φιλιάαααα

      Διαγραφή
  9. Πρώτα από όλα εμένα μου έμοιασε με "τρολ"! (επειδή τώρα
    τελευταία την έμαθα τη λέξη, την έχω από χαρά) Κι έπειτα...
    είναι και το άλλο, τα ορθο-γραφικά λάθη βρε παιδί μου...μπας
    και είναι από μονάχη της "αυγό";.. Όπως και να ΄χει ένα είναι
    το σίγουρο: ενόσω εσύ "λιμάρεις τα νύχια σου", εκείνη τα τρώει
    με αγωνία, αδημονώντας για τις επόμενες αναρτήσεις σου... Φιλιά ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τα λάθη και τους τόνους, τα πρόσεξα κι εγώ, ασχέτως που δεν τα ανέφερα. Βρε λες να μου το έστειλε η Ουρανία Μιχαλολιάκου, για να με εκδικηθεί που έγραψα για τους ΟΥΓΚ??? χαχαχαχα
      Ας τα τρώει όσο θέλει, τα δικά μου θα είναι πάντα λιμαρισμένα και εμφανίσιμα σε σχέση με τα δικά της. Βελούδο, χαχαχαχα.
      Φιλάκιαααα

      Διαγραφή
  10. Ωχ ωχ ωχ!
    Σου δίνουν συμβουλές τώρα χαχαχα
    Πιπέρι Ματίνα, πιπέρι στο στόμα!
    Καλά, δεν ήξεραν, δε ρώταγαν; χαχα

    Φιλάκια πολλά:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, δεν ήξερε Σερενατάκι μου.
      Γιατί αν ήξερε, δε θα το έστελνε.
      Λάθος της, αλλά θα το καταλαβει στην πορεία.
      Φιλάκια κορίτσι όμορφο :)

      Διαγραφή
  11. Εγώ θα συμφωνήσω με την Πέτρα. Σε τρολάρει.
    Είναι θλιβερό πάντως μερικοί άνθρωποι να μην έχουν τι να κάνουν και να ασχολούνται με τους άλλους, έστω και για τρολάρισμα.
    Το είδαμε κι αυτό.
    Καλημέρα φίλη μου!!!
    Μουτς! Μουτς! Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θλιβερό είναι σίγουρα Μαράκι μου, γιατί με αυτό τον τρόπο, προβάλλουν τα κόμπλεξ τους και τις ανασφάλειές τους. Ανθρωπάκια που η μόνη τους ευχαρίστηση στη ζωή, είναι οι ζωές των άλλων. Τραγικό!
      Φιλάκια ομορφιά μου.
      Ματς μουτς :))))

      Διαγραφή
  12. Καταρχάς, αν με ακούει η συμβουλάτουρας: Βγες από την ντουλάπα γλυκιά μου, δήλωσε φανατισμένη φαν της Ματίνας και άσε τα δεν είμαι μέλος του blog!

    Ματινάκι μου αγαπημένο, θα τοποθετηθώ. Άκου εμένα και δεν θα χάσεις (τι οι άλλοι θα στέλνουν mails για συμβουλές και εγώ δεν θα μιλήσω; Παιδί είμαι ζηλεύω!), ξέρω πως δεν σε νοιάζει να έχεις κόσμο στο blog και γράφεις επειδή το γουστάρεις, άμα όμως ξυπνήσεις ένα πρωί και θες κοινό η λύση δεν κρύβεται στην ελάττωση των βωμολοχιών , αλλά στις φωτογραφίες με το βρακί. Εκεί να δεις κοινό, το ίντερνετ θα πέσει, γιατί είσαι και κορίτσαρος! Τώρα τον αγιασμό στην οθόνη δεν τον συνιστώ, γιατί θα χαλάσουν τα pixels! Κατά τα άλλα, θα ήθελα να σε συμβουλέψω (καλά το πάω με τις συμβουλές ή να δώσω κι άλλο πόνο; :P ) να μην αλλάξεις και να μείνεις όπως είσαι, γιατί εμείς έτσι σε αγαπάμε. Και αν την εν λόγω την ενοχλούν οι βωμολοχίες τι να κάνω θα θυσιαστώ για το καλό του blog σου και θα κάνω εγώ τα μπιμπ.
    Σε φιλώ και σε καλοβδομαδίζω αγαπημένη μου!
    ΥΓ: Δεν είναι μέλος του blog σου, αλλά έχει διαβάσει αρκετά posts για να εκφέρει άποψη. Φαντάσου να ήταν κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα σε ακούω ότι και να μου πεις.
      Οι φώτο με το βρακί θα είναι η απάντησή μου στο mail της, χαχαχαχα.
      Βρε λες? χαχαχα.
      Εδώ λέω να μη τις ανεβάσω, ακριβώς για να μη στερήσω το ίντερνετ από εσάς. :p :p :p
      Σιχαίνομαι τα μπιπ και σιγά μη κρατηθώ και δεν πω αυτό που θέλω, χαχαχαχα.
      Φιλάκια Μαρινάκι μου αγαπημένο!

      Διαγραφή
  13. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα βρε Ματίνα θα με ...πνίξεις ρε συ....!!! Μου βγήκε ο .....καφές απ το στόμα λέμε.....! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Τι να πω τώρα. Εννοείται ότι προσωπικά δεν νιώθω και δεν είδα να βρίζεις κανέναν (πλην φασιστών-που καλά έκανες). Απλά έχεις το δικό σου στυλ να τοποθετείσαι απέναντι σε καταστάσεις και το προτιμώ από το δήθεν γλυκανάλατο και αυτό των δημοσίων σχέσεων.
    Ομολογώ ότι ψέγω ακόμα και τον εαυτό μου που δεν έχω κατορθώσει να πάρω κομμάτι απ την αμεσότητα σαν τη δική σου και πολλές φορές το παίζω "καλό παιδί". Σιχτιρίζω και ΜΕΝΑ το λέω.....!
    Το "συμβουλευτικό" mail μου θυμίζει "προξενήτρα" που δίνει οδηγίες στην επίδοξη νύφη για να γίνει αρεστή μην και προγγίξει τον καλό κοιλαρά που καταφτάνει για τα προξενιά.
    Κάνε δουλειά σου κορίτσι μου και μην αγχώνεσαι με τέτοια.
    Σε φιλώ και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου να έβριζα και πιο βαριά δηλαδή Γιάννη μου, τι θα άκουγα.
      Αν ήταν έτσι οι προξενήτρες, σωθήκαμε. Αυτή παιδί μου δεν τη λες προξενήτρα. Αντροχωρίστρα τη λες.
      Σε φιλώ και να προσέχεις.
      Φιλιά, καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  14. Μου θυμίζει κάτι καλτ μηνυματάκια του τύπου "Αν δεν προωθήσεις αυτό το μήνυμα σε δέκα φίλους, θα σε βρουν μεγάλες συμφορές. Μία κυρία που ξέχασε να το προωθήσει, έβγαλε αιμορροΐδες και της ξεχύλωσαν όλα τα βρακιά..."
    Α ρε Ματινάκι... μα να βάφεις τόσο μικρή τα νύχια σου; και να τα λιμάρεις κι από πάνω;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα, κι αυτό με τα μηνυματάκια αυτού του τύπου, πόσο σπαστικό όντως!
      Χαχαχαχαχαχα λες επειδή δεν τα προωθώ αυτά τα μηνύματα, να έχω δυσπεψία τον τελευταίο καιρό? Θα το κοιτάξω. χαχαχαχα.
      Πιάνω ασετόν αμέσως Μαρία μου,δε θα επαναληφθεί, χαχαχα.
      Φιλάκια πολλάαααα :)

      Διαγραφή
  15. Μα είναι τόσο απλό....δεν γουστάρεις;δεν μας διαβάζεις ρε κοπελιά!
    Κοίτα που γίναμε όλοι ξερόλες και συμβουλάτορες!Έλεος λέμε! δεν κοιτάμε την καμπούρα μας λέω εγώ!

    Φιλιά πολλά Μελαχρινάκι μου από μία ρομαντική...αναρχική!(άιντε γιατί δίχτηκε και ο ρομαντισμός με λάθος τρόπο και τα πήρα και γι αυτό!)χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα να γειά σου Ηλιοκέντητή μου! Δε γουστάρεις, προσπερνάς. Απλό είναι!
      Τους ρομαντικο-αναρχικούς τους αγαπώ, είναι άλλη κατηγορία, που απέχει πολύ από τη σάχλα και την αγαπώ.
      Φιλώ σε :)))

      Διαγραφή
  16. Έφτασε η αφεντιά μου, καταϊδρωμένη και καθυστερημένη (ως συνήθως!) και τρελάθηκα! ;-) Τώρα, προσωπικά βρίσκω πως το ν' ασχολείται κανείς με παρόμοια προβληματικά, άρρωστα και δυστυχισμένα άτομα είναι μεγάλη τους τιμή και χάσιμο ενέργειας για μας, από την άλλη όμως και να το βουλώσεις εξαιρετικά δύσκολο!!! Άρα μπράβο σου!

    ΑΦιλάκια Ματίνα μου και κάτω οι Τρολλάριδες (απ το Τρολ)! :)))

    ΥΓ:Σε ποια ανάρτηση μου, αναφέρεται η Νάσια, γιατί αυτό τον καιρό το κρύο έχει παραλύσει τον εγκέφαλο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει καθυστέρηση εδώ μαγισσάκι μου. Είναι πάντα ανοιχτά και όποτε περάσεις, εδώ θα είμαστε, χιχιχι.
      Είναι τόσο σωστό αυτό που λες. Αυτά τα άτομα στην ουσία, πρέπει να τα λυπόμαστε, γιατί έχουν μεγάλο πρόβλημα, κυρίως με τον εαυτό τους. Αλλά και με τέτοιο μηνυματάκι, μου ήταν δύσκολο να το βουλώσω και να μην ανοίξει ο στόμας μου, χαχαχα.
      Την ανάρτηση που αναφέρει η Νάσια, σήμερα το βραδάκι που θα μπω θα δω κι εγώ ποιά εννοεί, τις προάλλες δεν πρόλαβα, είχα διάφορα με τα μικρά μου και χρόνος ελάχιστος. Επιτέλους Παρασκευή και χαλάρωση, οπότε μόλις δω ποιά ανάρτηση είναι, θα σου πω, ελπίζω βέβαια να τη βρω, χαχαχα.
      Φιλάκια πολλά πολλά :)

      Διαγραφή
  17. Θέλω, όχι όχι, ΑΠΑΙΤΩ να φθιάξει η κύρια μπλογκ αν δεν έχει και να το δω να μπαίνω καθημερινά, να κάνω εμετό και να σχολιάζω κατάλληλα.
    ΤΟ ΑΠΑΙΤΩ! Πες της να φτιάξει ένα αγαπουλορομαντικομπλιάχ μπλογκ, ΕΧΩ ΚΟΥΒΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΟΤΕ!

    Πρόεδρας ΑΠΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην απαιτείς, έχει ήδη, χαχαχα.
      Αλλά είναι μόνο για αυτό που είπες... κουβά και μπλιαχ.
      Σύμφωνα με τα γούστα πάντα.
      Ααααχ, κάνε ρε Πρόεδρε μία ρομαντικοζουζουνιάρικη ανάρτηση να χαρείς, καημό το έχω, χαχαχαχα. Με δύο κιβώτια μπύρες, ίσως και να σου βγει, πού ξέρεις? Γίνε κι εσύ λίγο δημοφιλής στο μπλογκοκοινό. Αγάπη μόνο, χαχαχα.
      Φιλάρες Προεδράρα μου !

      Διαγραφή
  18. Αν άνοιγες μπλογκ για εμπορικούς λόγους, να δεχτώ ότι κάποιος παίρνει το θάρρος να σου πει τη γνώμη του. Αλλά τώρα, για προσωπικές αναρτήσεις... ας αφήνουμε τις επικρίσεις στην άκρη.
    Συνέχισε να γράφεις όπως σε ευχαριστεί, και αν δεν αρέσεις στην κοπέλα ή σε οποιονδήποτε άλλον, με το ζόρι δεν κρατάμε κανέναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη γνώμη του μπορεί να την πει ο καθένας. Ελευθερία λόγου έχουμε και σέβομαι και τη διαφορετική άποψη. Το να μου επιβάλλει κάποιος τη γνώμη του όμως, εκεί τα παίρνω και μάλιστα άσχημα.
      Το αν αρέσω ή όχι σε κάποιους, ποσώς με ενδιαφέρει, χαχαχαχα.
      Γράφω για μένα και σε όποιον αρέσει.
      Φιλάκια πολλά πολλά πολλά ♥

      Διαγραφή
  19. Εσύ με φωνάζεις μελαχρινακι μου....εγώ σε ακούω νομιζεις; χα..χα. τωρα μπηκα να δω τι κανεις και βλεπω ότι έχει γινει της Ματίνας το ανάγνωσμα..χα..χα...!! δεν θελω να μου συνχίζεσαι.. είπαμε θα κανεις και θα λες οτι σου αρεσει.. και σε οποιον αρεσεις...!!!! τοσο απλα!!!
    Υ.Γ.αυτα τα ρομαντικα οταν τα αναλυσει το Κατερινιω με ενδιαφερουν για να δω σε πια κατηγορία βρισκομαι ναι; χα..χα..φιλακιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωνάζω εγώ, μα δε με ακούς, χαχαχαχα.
      Της Ματίνας το ανάγνωσμα δε λες τίποτα Ρουλάκι μου.
      Και λίγα είπα, χαχαχαχα.
      Κι εγώ περιμένω την ανάλυση ρομαντισμού της Κατερίνας ομολογώ, χιχιχι.
      Μάκια ♥

      Διαγραφή
  20. Μην αφήνεσαι να σου χαλάει τη διάθεση ο καθένας/μία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ξέρεις να χαλιέμαι από τέτοια άτομα?
      Απλά τα παίρνω για λίγο μαζί τους και μετά είναι σα να μην υπάρχουν για μένα, χαχαχα, Απλούστατον!
      Φιλί ασχημόφατσά μου!

      Διαγραφή
  21. Να δεις που είναι η Ελένη Λουκα από πίσω!!!!
    Καλησπέρα Ματίνα μου!
    Πρώτη φορά σχολιάζω στο μπλογκ σου νομίζω και θα πω μόνο ένα "προβλήματα που έχει ο κόσμος!!!!!!!!"
    Καλή συνέχεια και be wild and original!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, την είχα ξεχάσει αυτή. Ικανή την έχω πάντως, χαχαχα.
      Ο κόσμος όπως βλέπεις, δεν έχει απλά προβλήματα, αλλά χρήζει ψυχιάτρου!
      Σε ευχαριστώ Μαρία μου και καλώς βρεθήκαμε.
      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  22. χαχαχαχαχαχα!!!!!!! Θα φύγω από την καρέκλα από τα γέλια!!!!! Καλά, πως έχασα τέτοια σου ανάρτηση!!!!!!????? Ξουτ, κοπελιά!!! Ξορκισμένη με τον απήγανο!! Πως μιλάς έτσι... μέσα στο ίδιο σου το "σπίτι"????!!!!! χαχαχαχαχα!!! Το Ματίνας... το κάγκελο έγινε εδώ!!
    Keep going on, Μελαχρινάκι και γράψε τον προβληματικό κόσμο εκεί που δεν πιάνει μελάνι! Ξέρεις εσύ!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τοποθετήσου... αλλά να ξέρεις, ότι σχόλια ανώνυμα, προσβλητικά ή με greeklish δε θα δημοσιεύονται...