Σάββατο, 4 Μαρτίου 2017

1ο Δρώμενο Χαϊκού - Η συμμετοχή μου.

Η συμμετοχή μου στο δρώμενο της Μαρίας Νικολάου (Το κείμενο).
Πάνω στη φωτογραφία που μας έδωσε, έπρεπε να γράψουμε το δικό μας χαϊκού.
Συγχαρητήρια στη Μαρία για τη φιλοξενία και πολλά πολλά συγχαρητήρια στην Ελένη, που για μία ακόμη φορά, μας έκανε σκόνη, χαχαχαχα. 
Πολλά μπράβο σε όλους όσους συμμετείχαν και έδωσε ο καθένας το δικό του στίγμα στη φωτογραφία της Μαρίας μας. 

Η συμμετοχή μου λοιπόν....


Σκέψεις που φεύγουν,
με κόντρα τον άνεμο,
μυαλού ταξίδια.

Καρδιά βουλιάζεις;
Φύγε, απεγκλωβίσου.
Σαν πουλί πέτα.

34 σχόλια:

  1. Και το δρώμενο ενδιαφέρον και πολύ όμορφο και η συμμετοχή σου εξαίρετη. Τελικά αυτή η μορφή ποίησης έχει την ξεχωριστή της ομορφιά.
    Μπράβο κορίτσι μου για τη σύνδεση της σκέψης σου με την εικόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ το αγάπησα και το ξεχώρισα!
    Συγχαρητήρια Ματίνα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω και σε ευχαριστώ διπλά Μαράκι μου!
      Συγχαρητήρια και σ΄εσένα για τη συμμετοχή σου.
      Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  3. Μπραβο σου μελαχρινακι μου που τα καταφερες να γραψεις ενα τοσο ομορφο χαϊκού.. και μεσα στο θεμα ..πολύ ωραια η συμμετοχη σου...ποσο δυσκολο ειναι αυτό το ειδος της ποιησης !!! χαιρομαι που διαβαζω τις προσπαθεις όλων σας..Καλή Κυριακη να έχεις να περνας ομορφα .. φιλακιαααα!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρουλάκι μουυυυυ!
      Φιλάκιααααα!!!

      Διαγραφή
  4. Προτρεπτικό και ξεσηκωτικό, πολύ μου άρεσε η εκδοχή σου στη φωτογραφία της Μαρίας Ματινάκι μου!
    Φιλώ σε γλυκό πατριωτάκι μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχουμε αυτό το ''ξεσηκωτικό'' εμείς τα Κρητικάκια, χαχαχα.
      Ξέρεις εσύ άλλωστε.
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου και φιλάκια άπειρα!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο σου Ματινάκι μου!!
    Όπως είπα και αλλού ξανά, θεωρώ την πιο δύσκολη μορφή γραφής την χαϊκού ποίησης και όλοι είχατε εξαιρετικές συμμετοχές!

    Καλή Κυριακή φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με παιδεύουν αυτά τα άτιμα τα χαϊκού, είναι αλήθεια,
      αλλά το παλεύω, χαχαχαχα.
      Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Προτρεπτικο κι ευαίσθητο σαν ένα χάδι που σου δίνει η ζωή για να πας μπροστά σαν μια εντολή του μυαλού να παρακάμψεις τα δύσκολα κι ο.τι συμβεί.....

    Καλημέρα Ματινιω μου με φιλακι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου!!!
      Σε ευχαριστώ και πολλά μπράβο και σε εσένα!
      Έσκισες πάλι! Αναμενόμενο :))))
      Ε αυτή τη φορά, σε πέτυχα, χαχαχα
      Φιλάκια πολλάααααα!!!

      Διαγραφή
  7. Κοίτα να δεις το μελαχρινάκι!
    Υπέροχη η συμμετοχή σου! Άξια δεν πέρασε απαρατήρητη !!
    Συγχαρητήρια κορίτσαρε!
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, σε ευχαριστώ ομορφοκόριτσο!
      Συγχαρητήρια και σε εσένα, αν και αυτή τη φορά δε σε πέτυχα και μου έκανε εντύπωση, χαχαχαχα. Είσαι από τα άτομα, που συνήθως πέφτω μέσα.
      Φιλάκιαααααααα

      Διαγραφή
  8. Το ξεχώρισα, Μελαχρινάκι μου, αλλά τελικά δεν το ψήφισα. Ελπίζω... να μου ξαναμιλήσεις μετά από αυτή μου την ομολογία! Είναι υπέροχο, όμως, όπως και να ΄χει!! Πολλά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήταν να μη μιλάμε με βάση του τι ψηφίσαμε στα δρώμενα, τότε δε θα μιλούσε κανείς με κανέναν εδώ μέσα, χαχαχαχα. Καταλαβαίνω Μαριάννα μου. Γιατί κι εγώ και όλοι μας, είναι δύσκολο να επιλέξουμε από τόσα όμορφα, μόνο 3 και είναι απόλυτα κατανοητό, πως ο καθένας θα ψηφίσει αυτά που του αρέσουν περισσότερο. Δε σημαίνει ότι τα υπόλοιπα δεν του άρεσαν, αλίμονο! Μη σκας για αυτά και δε με νοιάζουν οι ψήφοι για να ξέρεις. Με ικανοποιεί το ότι σου άρεσε και μόνο :)))))
      Φιλώ σε και σε ευχαριστώ πολύ πολύ.

      Διαγραφή
  9. χαχαχαχαχαχα!! Σιγά που δεν θα μου ξαναμιλούσες!!! Αφού είμαι αξιολάτρευτη και το ξέρουμε και οι δυο μας!! χαχαχαχα!!
    Εννοείται, πως συμμετέχουμε για το παιχνίδι και μόνο! Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα ακριβώς! Ένα παιχνίδι και μόνο και είναι ωραίο που συναντιούνται τόσες όμορφες σκέψεις μαζί.
      Το ότι είσαι αξιολάτρευτη, είναι γεγονός!
      Σμουτς πολλάαααα!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ καλή και σοφή η δικιά σου συμμετοχή Ματίνα μου!
    Μπράβο μας... ήμασταν όλες υπέροχες!!!
    ΑΦιλάκια και καλή μας βδομάδα από αύριο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσάκι μου σε ευχαριστώ πολύ.
      Ένα μεγάλο μπράβο και σε εσένα για τη συμμετοχή σου!
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να έχουμε.
      Σμούτς :)

      Διαγραφή
  11. Δεν έχω καταλάβει ακόμα τι είναι τα χαικού...
    Ποιηματάκια;
    Ωραίο είναι πάντως.

    Φιλάκια πολλά Ματίνα και καλή εβδομάδα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πριν λίγους μήνες, ιδέα δεν είχα.
      Όταν όμως ασχολήθηκα, μου άρεσαν πολύ.
      Είμαι σίγουρη, πως αν τα μελετήσεις, κι εσύ θα
      τα αγαπήσεις.
      Φιλάκια Σερενατάκι μουυυυ :)

      Διαγραφή
  12. πολύ ωραίο το χαϊκού σου!! :) μπράβο στην προσπάθεια όλων!! :) καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Evonita μου :)))
      Καλό μήνα και καλή συνέχεια :)
      Kisses :)

      Διαγραφή
  13. Ματίνα μου σ΄ευχαριστώ για την συμμετοχή που ήταν υπέροχη και για την στήριξη.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου, εγώ σε ευχαριστώ πολύ, που μου δίνεις τροφή για σκέψη.
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να έχουμε.
      Σμούτς.

      Διαγραφή
  14. Το ξεχώρισα από την πρώτη στιγμή, με άγγιξε περισσότερο απ' όλα. Συγχαρητήρια και καλώς σε βρήκα στο blog σου, είναι πολύ ενδιαφέρον.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη σε ευχαριστώ, συγχαρητήρια και σε εσένα.
      Καλώς βρεθήκαμε :)))
      Καλή εβδομάδα και στιγμές όμορφες να έχουμε.

      Διαγραφή
  15. Χριστέ μου, λες και το έγραψες για μένα...

    Πόσα μηνύματα περνάς με αυτά τα 2 απλά τρίστιχα!

    Καρδιά βουλιάζεις/ Απεγκλωβίσου/ Σαν πουλί πέτα

    Πω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κοριτσάρα!
      Χαίρομαι που σε εκφράζει.
      Το ίδιο κι εμένα... πολύ.
      Φιλώ σε :)

      Διαγραφή
  16. Εξελίσσεσαι σε μεγάλη "χαϊκολόγο"!!!
    keep walking που λένε και στο χωριό μου! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα μου άρεσε αυτό το "χαϊκολόγος", χαχαχαχα.
      Σε ευχαριστώ Πετρένια μου.
      Πολύ πολύ και φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  17. Το 'χεις απίστευτα με το Χαϊκού Ματινάκι! Εξαιρετική η συμμετοχή σου! Πάντα τόσο υπέροχες εμπνεύσεις σου εύχομαι!!!!!!
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είδες που από άσχετη, αρχίζει και μου γίνεται συνήθεια?
    χαχαχαχα
    Μάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τοποθετήσου... αλλά να ξέρεις, ότι σχόλια ανώνυμα, προσβλητικά ή με greeklish δε θα δημοσιεύονται...