Παρασκευή, 3 Μαρτίου 2017

Airis-τουργήματα

Η καλή μέρα λένε, από το πρωί φαίνεται... Εμένα φάνηκε από χτες το μεσημεράκι, που έλαβα ειδοποίηση ότι έχω δέμα. Δεν μπόρεσα να πάω αμέσως να το παραλάβω και σήμερα το πρωί, με το που ξύπνησα έτρεξα γεμάτη χαρά να το πάρω. Όση ώρα το κρατούσα και γύριζα σπίτι, το δέμα αυτό μύριζε τόσο όμορφα, που το είχα κολλημένο στα μούτρα μου σε όλο το δρόμο. Όποιος περνούσε και με έβλεπε, ίσως  να πίστεψε πως είμαι μία τρελή που αγκαλιάζει και φιλάει κουτιά. Είπαμε, είμαι βιτσιόζα, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό! χαχαχα
Πριν καν το ανοίξω, ήξερα πως ότι περιείχε μέσα, θα το λάτρευα.
Το πως και το γιατί μην το ρωτάτε. Το ήξερα.
Έβλεπα συνεχώς όσα έφτιαχνε το ομορφοκόριτσό μας (Αριστέα) και κάθε φορά, έλεγα μέσα μου ''το θέλωωωωωω''. Δεν έχει κάνει κάτι μέχρι τώρα, που να μη μου αρέσει.
Ανοίγω λοιπόν το δέμα μου και δεν ήξερα τι να ανοίξω πρώτα!
Πριν σας δείξω τα Αiris-τουργήματα που μου έστειλε, θέλω να της πω ένα μεγάλο, μα πάρα πολύ μεγάλο ευχαριστώ!!! Και λίγο είναι. Πέρα από τη χαρά που μου έδωσε, με συγκίνησε απίστευτα, γιατί με σκέφτηκε και μόνο. Κι εμένα και τα αντράκια μου.
Τα υπόλοιπα, θα τα αναλύσω παρακάτω. Ξεκινάμε να δούμε τα δωράκια....

Αυτό το βιβλίο, το είχα ερωτευτεί από την πρώτη στιγμή που το είχα δει σε δημοσίευσή της.
Όταν το είδα μέσα στο δέμα και το έπιασα στα χέρια μου, το αγάπησα ακόμα περισσότερο.
Θέλω να το κοιτάω συνέχεια, έχω πάθει πλάκα.



Αυτό το μπουκάλι, το έστειλε για ένα σκοπό, όπως μου γράφει. Για να αγαπήσω το ροζ, χιχιχι. Επειδή έχω πει πολλές φορές, ότι δεν είναι χρώμα που μου αρέσει, το έβαλε σκοπό να μου αλλάξει γνώμη... Και τα κατάφερε σε αρκετά μεγάλο βαθμό... Με συγκίνησε γιατί το έφτιαξε ειδικά για μένα όπως λέει και ακριβώς για αυτό το λόγο και μόνο, από σήμερα συμπαθώ και το ροζ. Δεν είναι υπέροχο?



Ξύλινες κουτάλες με  υπέροχο σχέδιο και σε χρωματάκι που αγαπώ.


 Σαπουνάκια με απίθανα σχέδια και μυρωδιά εκπληκτική. Τόσο, που δε θέλω να τα ανοιξω, λυπάμαι να τα χαλάσω!




 Σελιδοδείκτης τέλειος, που δε θα λείψει από κανένα βιβλίο μου στο εξής...


Κεριά με πολύ όμορφο σχέδιο, που ούτε αυτά θα τα ανάψω, γιατί δε θέλω να τα χαλάσω ποτέ, χαχαχαχα.


 Και τέλος, καρτούλα με πολύ όμορφα και συγκινητικά λογάκια και ένα βιβλίο ζωγραφικής για τα μικρά μου, επειδή έχουν τρέλα και κυρίως ο μεγάλος που ασχολείται πολύ και μία κάρτα δική τους, με τόσο ωραία λόγια, που θα τους την κρατήσω, αν κάποια στιγμή ένας από τους δύο μεγαλουργήσει στα καλλιτεχνικά δρώμενα, να την έχουν και να θυμούνται το ''ξεκίνημα'' και τις συμβουλές, από κάποια που έχει ήδη μεγαλουργήσει και συνεχίζει να το κάνει....




Αριστάκι μου, για ακόμα μία φορά, σε ευχαριστώ μέσα από την ψυχή μου.
Είναι μεγάλη τιμή για μένα, να έχω κάτι δικό σου και ακόμα μεγαλύτερη, που με σκέφτηκες. Ότι άλλο και να πω, πιστεύω ότι και πάλι λίγο θα είναι.
Φιλώ σε και να ξέρεις, πως όλα θα πάρουν βασιλική θέση στο σπίτι μου.
Περιττό να σου πω φυσικά, πως έχουν περάσει τόσες ώρες που άνοιξα το δέμα και ακόμα, όλο το σπίτι μοσχοβολάει από τα ωραία σου!
Ευχαριστώ και αγαπώ σεεεεεεε         



29 σχόλια:

  1. "μία τρελή που αγκαλιάζει και φιλάει κουτιά"!
    ok ! Κλαίω! Πέθανα λέμε!
    Τι όμορφη παρουσίαση!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου, αλλά πίστεψέ με αξίζεις περισσότερα!!!
    Όχι μόνο για όσα μου έστειλες εσύ, αλλά για όσα έχουμε μοιραστεί τηλεφωνικά! Λες και σε ξέρω χρόνια! Είσαι απίθανο τσουπί ( πυργιώτικο αυτό) και ο τίτλος της ανάρτησης ακόμα πιο απίθανος!
    ΣΛ !

    Και φιλούρες! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ το έχεις βάλει σκοπό να κλαίω συνέχεια, χαχαχα.
      Εντάξει, παίρνουν ένα ωραίο πράσινο τα μάτια μου όταν κλαίω, δε λέω, αλλά δε μπορώ κι εγώ. Να! Κάτι τέτοια λες και ξανά μανά βουρκώνω εγώ. Ούφ....
      Όσο για τον τίτλο, αυτό το Airis-τουργήματα, θα μείνει στην ιστορία, θα το δεις, χαχαχαχα.
      Σε όποιο μέρος του σπιτιού και να πάω, μοσχομυρίζει (όχι ότι πριν βρωμούσε, χαχαχαχαχα, αλλά ένα παραπάνω εννοώ).
      Όσα ευχαριστώ κι αν πω, δε φτάνουν! Τα μικρά μου ξετρελάθηκαν και μάλωναν ποιός θα το διαβάσει πρώτος, χαχαχαχα.
      Φιλιά πολλά και από εκείνα και αγάπες πολλές.
      Σμούτς ♥

      Διαγραφή
  2. Πόσο σε καταλαβαίνω Ματινακι δεν λέγεται!!!!!!
    Εχω λάβει άπειρα δώρα της και κάθε φορά δεν ξέρω πως να κρύψω την χαρά μου σαν χαζοχαρούμενη κάνω
    Είναι απίστευτη
    Ειναι μοναδική
    Είναι η Αριστέα μας!!!!
    Να τα χαρείς καρδιά μου τα αριστουργήματα της να στολίζουν το σπίτι σου και τη ζωή σου

    Φιλάκι που δε αγαπάει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ''σαν χαζοχαρούμενη'', το έχω όλη μέρα σήμερα, από τη στιγμή που τα παρέλαβα, χαχαχαχα.
      Είναι μοναδική, γεγονός αυτό!
      Φιλί μεγάλο Ελένη μου!!!

      Διαγραφή
  3. Τι να πρωτοθαυμάσω και τι να πρωτοπώ! Η Αριστέα κάνει απίστευτες μεταμορφώσεις με τα μαγικά της χέρια! Να τα χαρείς όλα τα δώρα σου κι εσύ και τα μικρά σου! Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι ένα κι ένα, άξια θαυμασμού και το Αριστάκι ακόμα πιο άξιο!
      Σε ευχαριστώ πολύυυυυ!!!!
      Φιλάκιαααα.

      Διαγραφή
  4. Τυχερούλα!
    Υπέροχη Αριστέα!
    "Έχω" μερικά αλλά ζήλεψα τις κουτάλες! ;-)
    Τα αξίζεις όλα Ματίνα μου γι αυτό και θα σε γεμίζουν χαρά!
    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλό μας Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις στόλισα ήδη και διακοσμούν τη κουζίνα μου, χιχιχι.
      Όπως και όλα τα άλλα, βρήκαν τη θέση τους και τα χαζεύω συνέχεια σήμερα.
      Σε ευχαριστώ μαγισσάκι και φιλιά πολλάααα.

      Διαγραφή
  5. Τόχει το χέρι της έτσι ;;;;
    Έχεις δίκιο Ματίνα μου. Αυτό το κορίτσι, η Αριστέα, ότι πιάνει στο χέρι της μετατρέπεται σε μικρό έργο τέχνης, σε έναν μικρό θησαυρό.
    Να τα έχεις να τα χαίρεσαι.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το έχει λέει!!! Το παραέχει!
      Με έχει κουζουλάνει σήμερα με τη μαγεία του πακέτου της!
      Φιλιά Γιάννη!

      Διαγραφή
  6. Ματινάκι συγχαρητήρια για τον τίτλο σου & την υπέροχη παρουσίαση!
    Ταιριάζει γάντι στη χαρισματική φιλενάδα μας. Πόσο σε καταλαβαίνω να'ξερες!
    Αυτή τη διαδρομή με τη μούρη κολλημένη στο πακέτο-υπερπαραγωγή, την έχω κάνει ουκ ολίγες φορές. Τελικά, είμαστε πολύ τυχερές που τη γνωρίσαμε ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο τίτλος μου ήρθε με το που είδα το κουτί.
      Πιστεύω ότι πάει γάντι σε όσα φτιάχνει η Αριστέα μας και σκέφτομαι μήπως θα έπρεπε να κάνει στήλη με αυτό τον τίτλο και να ανεβάζει τις δημιουργίες της, χιχιχι.
      Ναι, νιώθω απίστευτα τυχερή που γνώρισα έστω και διαδυκτιακά το ομορφοκόριτσο. Και μάλιστα ήταν από τα πρώτα άτομα που γνώρισα μέσω blog πριν χρόνια στο πρώτο μου blog.
      Έτσι νιώθω με όλους σας. Τυχερή, γιατί είστε παρεάκι εκλεκτό για τις ώρες χαλάρωσης.
      Φιλάκια πολλά Μαράκι!

      Διαγραφή
  7. Ενταξει!πρωτα απο ολα σου βγαζω το καπελο για τον τιτλο!!τοσο airisτουργηματικος!!!!παλι μεγαλουργησε η Αριστεα με τις δημιουργιες της,θα μου επιτρεψεις να ξεχωρισω το βιβλιο ομως,που τους εχω μια ιδιαιτερη αδυναμια μιας κ πιστευω οτι φτιαχνει τα ωραιοτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσε ο τίτλος και μου έδωσα συγχαρητήρια την ώρα που τον σκέφτηκα, χαχαχαχα, τόσο ψώνιο, φαντάσου!
      Το βιβλίο το ξεχώρισα με το που το είχα δει σε ανάρτησή της, οπότε σε καταλαβαίνω απόλυτα.
      Φιλάκια πολλά Λίτσα μου :)

      Διαγραφή
  8. Το βιβλιο, και μονο που το ειδα μαγευτηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι είδα σχόλιο δικό σου στη συγκεκριμένη ανάρτηση, είναι από μόνο του ικανό να με αποσυντονίσει και να με κάνει να σκεφτώ ότι με γελάει η όρασή μου, ή να σου προτείνω να βάλεις θερμόμετρο χαχαχαχαχαχα.
      Το βιβλίο είναι το κάτι άλλο όντως! Και που να το πιάσεις στα χέρια σου και να νιώσεις την υφή του και να σου έρθει η μυρωδιά. Δεν υπάρχει απλά! Χαίρομαι που σου αρέσει, στα γενέθλιά σου (να μου το θυμίσεις μία εβδομάδα νωρίτερα ναι? :p ), θα σου στείλω ένα ίδιο δώρο, χαχαχαχα.
      Πλάκα πλάκα, θα ήταν τέλειο το παραμύθι σου ολοκληρωμένο, σε τέτοιο βιβλίο στολισμένο να το έχουμε όλοι μας. Συμπιεσμένο, αλλά και γαμώ!
      Φιλάρες και thanks πολλά. :)))

      Διαγραφή
  9. Ομορφιεεεές! Αυτά είναι τα μαγικά του blogging!
    Γιατί η γενναιοδωρία, η σκέψη, κάνουν τα πάντα να μοσχοβολάνε πιο έντονα και από τα σαπουνάκια! ;) Αστεράκι τετραπέρατο το Αριστόνι! Να τα χαρείς :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοσχοβολιά όσο δεν παέι Κατερινάκι μου!
      Συμφωνώ απόλυτα!
      Σε ευχαριστώ πολύυυυ.
      Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε!

      Διαγραφή
  10. Της Αριστέας το κάγκελο έγινε εδώ!!!!!!!!!Να τα χαίρεσαι Ματινακι ,όπως τα χαιρομαι εγω φυσικά χιχιχι
    Καλο ΣΚ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, σε ευχαριστώ πολύ Νάσια μου!
      Καλό ΣΚ και άντε, ανοίγει ο καιρός, σε περιμένωωωωωω :)

      Διαγραφή
  11. Kαλά εντάξει... η Αριστέα.. κέντησε παλι!!!
    Υπέροχα όλα ένα προς ένα!!!!
    Ειδικα το βιβλίο και το μπουκάλι τα λάτρεψα!!!!
    Δεν σου αρεσει το ροζ??επεσες σε βαθιά ρομαντική! το λατρεύω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κέντησε δε λες τίποτα!
      Ναι, δε μου άρεσε ποτέ το ροζ, για πολλούς λόγους,
      αλλά τώρα με το μπουκάλι της Αριστέας, άρχισα να το βλέπω
      λίγο διαφορετικά, χιχιχι.
      Φιλάκιαααααα :)

      Διαγραφή
  12. Καλε μελαχρινακι μου; ολοκληρο μαγαζί ολοκληρο μαγαζι ανοιγεις με τα δωρακια της Αριστεας κοριτσι μου .. ξερω..ξερω..παντα έτσι είναι στα δωρακια της μπαμπάτσικη ..χα.. χα. τι ειναι αυτό; ΠΛΗΘΩΡΙΚΗ.. ειναι αυτό το κορίτσι έχω πειρα σου λέω...!!!!
    Να τα χαρεις Ματινάκι μου προσεχε μονο μην σε παρασυρει με τα ροζουλι της...χα..χα.. και εγω του ιδιου χρωματος ειμαι θα σε χαλασουμε σου λέω .. κρατα αμυνες..χα..χα..να περνας ομορφα καλό μηνα να περασεις φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα εντάξει, είπαμε να το συμπαθήσω το ροζ, αλλά δε νομίζω ότι θα με χαλάσετε, γιατί σας αγαπώ μωρέεεεε. Βάλτε όσο ροζ θέλετε, εγώ θα είμαι σταθερή στις αξίες μου, χαχαχαχα.
      Ξέρω καλέ τι είναι το μπαμπάτσικη, χαχαχαχα.
      Ευχαριστώωωωω και τα υπόλοιπα θα στα πω από κοντάαααα.
      Σμούτς πολλά

      Διαγραφή
  13. Πραγματικά Airis-τουργήματα!!
    Όπως κατάλαβες λάτρεψα και τον τίτλο που είναι έξυπνος και "του δε πόιντ" που λένε και στο χωριό μου!!
    Να τα χαρείς Ματίνα μου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα το ''του δε πόιντ'', το λέμε και στο δικό μου χωριό, οπότε καταλαβαινόμαστε, χαχαχαχα.
      Σε ευχαριστώ Μαράκι μου.
      Φιλώ σεεεεε.

      Διαγραφή
  14. ΩΩΩΩ τί ωραία δώρα!!!!!
    Να τα χαρείς όλα με υγεία!!!
    Ένα κι ένα είναι όλα τους, ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ και λίγα λες!
    Φλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ρένα μου!!!
      Είναι όλα υπέροχα, ναι! Σα μωρό παιδί κάνω, χιχιχι
      Φιλάκια πολλάααα!

      Διαγραφή
  15. Πωπωπω τι όμορφα που είναι όλα! Είναι εξαιρετική η Αριστέα μας και τώρα έχεις και εσύ κάτι δικό της και τι κάτι, θησαυρούς! Να τα χαρείς όλα Ματινάκι μου! Και τι τέλειο το βιβλίο για τους λεβέντες σου είμαι σίγουρη ότι έχουν καταλατρέψει!
    Σου στέλνω μεγάλο φιλί!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τοποθετήσου... αλλά να ξέρεις, ότι σχόλια ανώνυμα, προσβλητικά ή με greeklish δε θα δημοσιεύονται...