Πέμπτη, 9 Μαρτίου 2017

Ιδού η απορία!!!

Κάθεσαι να χαζέψεις στο διαδύκτιο και χαζεύεις με όλη τη σημασία της λέξης. Και όχι μόνο...
Είστε κάποιοι, που ο τρόπος που σκέφτεστε και αυτά που λέτε, μας οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στα ναρκωτικά... Κι αν εσύ που διαβάζεις τώρα, δε βγάζεις άκρη, δες αυτή τη συζήτηση που πέτυχα.



Η αλήθεια είναι ότι γέλασα μέχρι δακρύων, ειδικά με το σχόλιο κάποιας από κάτω, που έλεγε πως δε μπορεί κάποιος να πιάσει βρέφος, έχοντας κάνει έρωτα την προηγούμενη. Βρε πάτε καλά???
Συγκεντρωθείτε λίγο! Αν ισχύει αυτό, όταν γεννάμε, δεν πρέπει να το ξανακάνουμε με τον άντρα μας, μέχρι να μεγαλώσει το μωρό και να παει σχολείο!!! Αυτό με το σημάδι και την περίοδο πια, με τερμάτισε. Αν ήταν έτσι, όλες οι μανάδες, θα έπρεπε να είμαστε κάθε μήνα, για 4-5 μέρες μακριά από το μωρό, μήπως και κάνει σημάδι. Κάθεστε μωρέ και ακούτε την κάθε βλακεία που θα σας πει κάποιος, έλεος. Εντάξει, κάποια πράγματα τα κρατάμε, αλλά στα πλαίσια της λογικής. Όπως για παράδειγμα, το σαράντισμα, που κι εγώ ακόμα για σαράντα μέρες μετά τη γέννα, δε βγήκα από το σπίτι. Έτσι μάθαμε, έτσι κάνουμε. Αλλά αυτό στη φώτο, με ξεπερνάει, ειλικρινά! Σημάδι κάνει η μαλακία που πάει σύννεφο στον περίγυρο του μωρού, αυτό να κρατήσετε. Γιατί αν ισχύει αυτό που λέει για το σημάδι, η πλειοψηφία των παιδιών, θα ήταν σημαδεμένη! 
Αλήθεια, αν κάνεις σεξ με περίοδο, ξορκίζεις το κακό??? Απορώ! ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
Είναι η ίδια παρέα, που σχολίαζε πριν λίγο καιρό σε μία άλλη ''νέα μαμά'', που είχε γράψει ότι το παιδάκι της είχε πιεί κατά λάθος χλωρίνη και ρωτούσε στο facebook τί έπρεπε να κάνει!!!!
Καταλαβαίνεις??? Όχι, με νιώθεις??? Αντί να πιάσει το κοπέλι, να το τρέξει στο νοσοκομείο, έκατσε να το γράψει στο facebook πρώτα και το πιό ωραίο??? Περίνενε και απαντήσεις! Δηλαδή αν της έλεγε κάποια να το βάλει να ξαπλώσει και θα του περάσει θα το έκανε?? Ικανή την έχω. Σιγά μωρέ, μη το πάμε στο γιατρό. Ο Μαρκ ο Ζούγκεμπεργκ θα μας δώσει τη λύση! Αυτή τη μαμά τότε που το διάβαζα αυτό, αν την είχα μπροστά μου, την πλάκωνα στο ξύλο άνετα! Όπως και την παρακάτω, που μπορεί να μην ήταν χλωρίνη αυτό που ήπιε το δικό της παιδί, δεν ήταν πάντως και κάτι που έπρεπε να πιεί :



''Δε βιάζομαι. Το πάω και αύριο το παιδί. Πείτε εσείς,τι νέα??? ''
Tέτοιου τύπου ηλίθια όπως καταλάβατε!
Όλες αυτές, πρέπει να τις πάνε τα παιδιά στα επείγοντα να τις κοιτάξουν!
Συνεχίστε έτσι πάντως εσείς που τα γράφετε όλα αυτά και κυρίως εσείς που σκέφτεστε έτσι.
Γιατί έτσι ακριβώς σας θέλω... Σταθερά για τον πούτσο!
Δε μπορώ τις εκπλήξεις!!!



47 σχόλια:

  1. "...και το έχω χρεισιμοποιείσει είδη..."
    Στα πόσα μλ καιγόμαστε;

    ειστερώγραφω: Matinaki mou afta ta pragmata ta xerei mono o theos... filaxoi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, αυτό με την ορθογραφία δεν το έπιασα, γιατί εκεί θα ξεκινούσα από την ορθογραφία και πάλι στα χρυσαύγουλα θα κατέληγα, χαχαχαχα.
      Το υστερόγραφό σου, όλα τα λεφτά Μαρία μου, χαχαχαχα.
      Ο Θεός να μας φυλάει, θα συμπλήρωνα μάλιστα, χαχαχαχα.
      Φιλάκια πολλάααα :)))

      Διαγραφή
  2. Ένας φίλος μου όταν συναντάμε καμιά χαζή σαν και αυτές λέει με σοβαρό ύφος και με σκυμμένο κεφάλι: ''Τι φταίει και αυτή η καημένη... έτσι γεννήθηκε...''.
    ..............
    Πιο χαζές πεθαίνεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα τον αγαπώ αυτόν το φίλο σου να του πεις, χαχαχα.
      Φιλώ σε :)))

      Διαγραφή
  3. Δεν μπορώ ούτε να γελάσω με τέτοιες οντότητες που θέλουν να λέγονται μάνες. Με συγχωρείς αλλά δεν παλεύεται η κατάσταση!

    Και για να ηρεμήσω τα νεύρα μου, θέλω μία μέρα να ασχοληθείς με μία άλλη κατηγορία. Αυτή που σχολιάζει κάτω από αναρτήσεις σελίδων με ρούχα κλπ ΤΙΜΟΥΛΑ?? ΤΟ ΘΕΛΩ!!!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ MEDIUM??

    καμία σωτηρία λέμεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το γέλιο, είναι για τις μαλακίες που ρωτάνε.
      Στην περίπτωση δε, του υγρού και της χλωρίνης, εκεί δε γελάς.
      Εκεί τις χτυπάς. Απελπιστική η κατάσταση.
      Χαχαχαχα, ευχαρίστως να ασχοληθώ με εκείνες που λες, όμως δεν έχω κάτσει ποτέ να ασχοληθώ με σελίδες ρούχων ή έστω αξεσουάρ. Κι αυτό,
      γιατί όταν θέλω να αγοράσω κάτι, θέλω να το βλέπω, να το πιάνω, δε μπορώ να ψωνίζω από ίντερνετ. Όμως τώρα που μου έβαλες το φυτίλι, θα κοιτάω από εδώ και πέρα και κάποια στιγμή ίσως τις περιλάβω κι αυτές, αν δεν το έχεις κάνει πρώτη εσύ ωστόσο, χαχαχαχα. Ανυπομονώ να σε δω να το αναλύσεις, είμαι σίγουρη από τώρα, πως θα διαβάζω και θα γελάω με τις περιγραφές σου :p :p :p
      Αυτό το ''καμία σωτηρία'', να 'ξερες πόσες φορές τη μέρα το λέω, βάση με όσα βλέπω! Σωσμό δεν έχουμε που λέμε κι εδώ :p
      Φιλιά πολλά Κατερινάκιιιιι!!!

      Διαγραφή
    2. Ααααα!!! Τώρα που πιάσαμε και άλλες κατηγορίες, θυμήθηκα και κάτι άλλο που μου καίει τον εγκέφαλο και κάποια στιγμή θα το πιάσω, δεν αντέχω.
      Την κατηγορία εκείνη που βλέπουν φωτογραφία φίλης τους, που είναι σαν τον Ψάλτη ή κάτι σε όχι ωραίο και γράφουν στα σχόλια ''κούκλα είσαι'', ''είσαι Θεάααα'', ''πόσο όμορφηηηηηη'' και καρδούλες και όλα τα σχετικά.
      Δηλαδή είναι λες και δουλευόμαστε και μεταξύ μας, χαχαχα.

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα ναιιι! μα και ωραίες να είναι, πόσο γελοία αυτά τα σχόλια.. Να ξέρεις ότι όσες τα γράφουν αυτά το κάνουν για ένα και μόνο λόγο. Για να τους τα ανταποδώσουν!

      Διαγραφή
    4. τελευταίο σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση, το ορκίζομαι!! :P (και να σκεφτείς ότι είμαι λιγομίλητη παντού, κάτι μου ξυπνάς μάλλον χαχα)

      Δωράκι για εσένα, εμφανίστηκε στην αρχική μου σελίδα: https://www.facebook.com/hsapila/photos/a.619166124760892.1073741828.619154434762061/1465680093442820/?type=3&theater

      Διαγραφή
  4. Εβίβα μου
    Σκοτάδι πίνω για πιοτό
    Πω πω πω πω
    πω πω πω πω...
    Και το μυαλό μου είναι θολό,
    Πω πω πω πω
    πω πω πω πω...
    Πω!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα είσαι ατομάρα, χαχαχαχα.
      Κλαίωωωωωω!
      Φιλί :)

      Διαγραφή
  5. Η βλακεία καλά κρατεί κι όταν μάλιστα
    εκθέτει κάποιους ανίσχυρους σε κίνδυνο
    γίνεται επικίνδυνη!!!
    Τι να πω μακριά από εμάς...

    φιλάκι που σ' αγαπάει ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Ελένη μου!
      Άσχετο, αλλά κοίτα το mail σου, επείγειιιιιι!!!
      Φιλάκια πολλά ♥♥♥

      Διαγραφή
    2. Δεν βρήκα κάτι στο mail
      Έψαξα.......

      Διαγραφή
    3. Πάρε με τηλέφωνο τότε, μάλλον θα μου έδωσε η Ρούλα λάθος mail.
      Επείγοοονν, από χτες σε ψάχνω, αν δε σε έβρισκα και σήμερα, θα σε αναζητούσα το βράδυ στη Νικολούλη, χαχαχαχαχα :p

      Διαγραφή
  6. Εντάξει, κλαίω μέχρι δακρύων!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε τέτοιες περιπτώσεις, πραγματικά δεν ξέρω
      αν πρέπει να κλάψω ή να γελάσω, χαχαχαχα
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  7. Καλε Ματινακι μου; που πηγε το σχολιο μου κατω απο της Κατερινας το ειχα γραψει εχυες το βραδυ.. και αντε να θυμηθω τι είχα γραψει ..κλαψ... δεν πατησα δημοσιευση το ουφο..χα..χα..!!!
    και τωρα στο θεμα... δεν πιστευω αυτα που διαβαζω στο φεης..βρε καλα κανω εγω και δεν έχεω .. θα συνχιζομουν .. οπως εσύ με αυτα που θα διαβαζα.!!!
    Αν δεν ηταν να παιζονται οι ζωες των παιδιων .. θα είχα πεσει κατω απο τα γελια.. ομως αυτό με θλιβει μικρή μου.. για το χαζό των μαμάδων.. μηπως φταιει το χρώμα;;; φιλάκια αποριας.!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα έχω λιώσει στο γέλιο, χαχαχαχα.
      Δεν πάτησες δημοσίευση ενώ το έγραψες?χαχαχαχα
      Πάμε στο θέμα μας τώρα. Δεν έχει να κάνει με το facebook
      Ρουλάκι μου. Αυτά τα βλέπεις ακόμα και σε blog μαμάδων.
      Έχει να κάνει με την ηλιθιότητα αυτών των ατόμων και μόνο.
      Σε φιλώωωωωωωωω :)))

      Διαγραφή
    2. Ρούλα μου έτσι ακριβώς, γι'αυτό κι εγώ είμαι αυστηρή με τέτοια θέματα, όταν πρόκειται για την υγεία και την ανατροφή παιδιών αυτά τα πράγματα είναι ανήκουστα! Γλιτώνεις πολύ σύγχυση που δεν έχεις facebook, πλέον έχω πάψει να διαβάζω σελίδες ανάλογες ή σχόλια γιατί νομίζω πως θα πάθω εγκεφαλικό. Είναι τραγική η κατάσταση.
      Δεν πρόκειται για ηλιθιότητα απλά Ματίνα μου..

      Διαγραφή
    3. Αυτό ακριβως μου ειπε και η κορη μου που συζητησα μαζι της το θεμα.. δεν φταίει μου ειπε το φεης βρε μανα..!!! τι να πεις για το μυαλό της αλληνής!!!!!

      Διαγραφή
    4. Τραγική η κατάσταση, από όπου και να το πιάσεις, δυστυχώς!!!

      Διαγραφή
  8. Και αυτή είναι η απόδειξη, ότι η ελληνική κοινωνία έχει πιάσει πάτο, κυρίες και κύριοι.
    Και ότι έστω είναι legit αυτό, θα ρωτάς όποιον σε επισκέπτεται για το παιδί σου, αν συνουσιάστηκε χθες ή αν είναι κοπέλα θα ρωτάς αν είναι αδιάθετη; Δεν κατάλαβα πως λειτουργεί!!!!
    Καλά, για την άλλη που ρωτά τι να κάνει που το παιδί κατάπιε το υγρό και που είχε και την ψυχραιμία να κάνει και μετρήσεις, δεν θέλω να εκφέρω άποψη, γιατί η πιο σεμνή εκδοχή των σκέψεων μου επί του ατόμου της εμπεριέχει πολλά μπιπ και δεν θέλω να το ρίξω το επίπεδο!!!!!
    Μεγάλο φιλί σου στέλνω Ματινάκι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τα μπιπ τα λέω και ας ρίξω επίπεδο. Σε τέτοια άτομα έτσι κι αλλιώς, είναι απαραίτητα, άσε που έχω το ακαταλόγιστο για ότι μπινελίκι και να πω!
      Σμούτς!!!

      Διαγραφή
  9. Ένα θα σου πω: Ό,τι πει ο παπάς καλή μου!
    Κλαίωωωωωωωωωωω!!!!!!!!!!!!!!

    α ρε Ματινάκι!!!
    Βρες κι άλλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτός ο παπάς που τους τα είπε, ήθελα και να ήξερα που τα έμαθε, χαχαχα.
      Μάκιαααααα ♥

      Διαγραφή
  10. Τι είναι αυτά που διαβάζω Μελαχρινάκι μου που βρισκόμαστε στο μεσαίωνα ,ούτε εμεις οι μεγαλύτερες δεν τα ακολουθούμε αυτά .Νέα κορίτσια και σκέφτονται βλακείες ,κανένα βιβλίο να αν΄οίξουν να διαβάσουν πως θα μεγαλωσουν τα παιδιά τους !!Αλοίμονο μας αν οι νεολαία σκέφτεται έτσι!!Καλό Σαββατοκύριακο να εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχαν διαβάσει κανένα βιβλίο σχετικό,
      δε θα ξεστόμιζαν τέτοιες μπούρδες Μεταξία μου!
      Αλίμονό μας, δε λες τίποτα!
      Καλό Σαββατοκύριακο γλυκιά μου και σε ευχαριστώ
      πολύ :)))

      Διαγραφή
  11. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ Ματίνα λιώνεις με κάτι τέτοια....! χαχαχαχαχαχαχαχα Παναγία μου τι διαβάζει κανείς και τι υπάρχει γύρω μας..χαχαχαχαχα
    μιλάμε επίπεδο ρε τώρα.
    Καλό βράδυυυυυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι χειρότερες είναι αυτές που δεν πάνε το παιδί στο γιατρό για να μην του δώσει φάρμακα και κάνουν "μαγικά" περασμένων αιώνων με τη βοήθεια της ξεματιάστρας, ή του παπά για να τα κάνουν καλά, ή που ανήκουν σε περίεργες ομάδες με ειδικές διατροφές και άλλες κουλαμάρες, ή "κλέβουν" στα εμβόλια και πάει λέγοντας!
    Επίσης οι "σκληροπυρηνικές"...οι χρυσαυγίτισσες, οι βαθιά -νυχτωμένες- θρησκευόμενες και γενικά αυτές που δεν έχουν καμιά επαφή όχι μόνο με την πραγματικότητα, αλλά ούτε με τη λογική!

    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα καλά, αυτές είναι σταθερές αξίες στο κάψιμο του έγκεφάλου μου!
      Για τις χρυσαυγίτισσες δε θα μιλήσω, θα συγχυστώ και δεν το θέλω Σαββατόβραδο, χαχαχα. Χίλια δίκια έχεις όμως!
      Φιλάκια πολλάααα!!!

      Διαγραφή
  13. Το κακό είναι ότι αυτές οι μαμάδες ψηφίζουν και διαμορφώνουν το μέλλον όλων μας... Κάτι πρέπει να αλλάξει στο σύνταγμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία σωτηρία δεν έχουμε ασχημόφατσά μου!
      Σμούτς!

      Διαγραφή
  14. Φτιάξε Ματίνα μου, αυτό το πλαίσιο, μου βγαίνουν τα μάτια ν' αφήσω σχόλιο...
    Και τι να πεις για την ηλιθιότητα μερικών μερικών... δεν τιμούν τη γυναίκα αυτές οι "απορίες"!
    Κάτι ξέρω και δεν έχω fb!
    ΑΦιλάκια και καλό βροχερό Σαββατιάτικο βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχει να κάνει με το facebook μαγισσάκι μου.
      Όπως είπα και στη Ρούλα παραπάνω, τα βρίσκεις σε πολλά
      site, ασχέτως facebook. Απλά εγώ, έτυχε να το δω εκεί.
      Συμφωνώ απόλυτα, πως δεν τιμούν τη γυναίκα τέτοιου είδους
      απορίες!
      Ευχαρίστως να φτιάξω αυτό το πλαίσιο που λες, αλλά δεν καταλαβαίνω
      τι εννοείς, γιατί και μεγάλη γραμματοσειρά έχω και φαίνεται καθαρά στα
      σχόλια, το κοιτούσα πριν λίγο, επειδή το ανέφερες. Κάτι δεν κατάλαβα μάλλον καλά εγώ, αν σου είναι εύκολο, help me λίγο, στο τι χρειάζεται να κάνω ακριβώς, ώστε να μη σε δυσκολεύει και θα προσπαθήσω να το κάνω. Μάκια πολλάααααα :))))

      Διαγραφή
    2. ΟΚ! Μεγάλωσα τα γράμματα μόνη μου (του pc μου ήταν το πρόβλημα!) ;-)
      Αχ! τι καλά!
      ΑΦ! πολλά πολλά! :)))

      Διαγραφή
  15. Αυτη να δεις επιασε παιδι απο καταποση...Στανταρ!! Χαχαχαχα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το βλέμμα και μόνο μη σου πω.
      Έτσι όπως έλεγαν οι παλιές ''με κοίταξε και έμεινα έγκυος''.
      Χαχαχαχαχαχαχαχα
      Όπως και να το έπιασε, η ουσία είναι πως τέτοια άτομα,
      καλύτερα να μην τα πιάνουν.
      Σμούτς!

      Διαγραφή
  16. Ναι ναι, επίσης όσες δουλεύουν στα μαιευτήρια ως γνωστόν δεν έχουν ποτέ περίοδο και κάνουνε σεξ μόνο στις άδειές τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα βέβαιαααα!!! Άψογος ο Πρόεδρας!
      Οι μαίες, εννοείται ότι με περίοδο ξεκουράζονται και
      δεν κάνουν ποτέ σεξ, όταν την επόμενη μέρα πάνε στη δουλειά!
      Χαχαχαχαχα κορυφή είσαι.
      Φιλώ σε :)

      Διαγραφή
  17. Αχαχαχαχα..εντάξει, όντως το έχουν τερματίσει ορισμένες..τώρα πιο πολύ για κλάματα είναι παρά για γέλια..αχ, παντέρμη κοινωνία!!! Τη βλακεία δε την μπορώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι και ''ανίκητη'' όπως καταλαβαίνεις Evonita μου, δυστυχώς!!!
      Αυτό που λες, για κλάμματα περισσότερο, ασχέτως αν μας προκαλεί κλαυσίγελο, χαχαχαχα.
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  18. Εγώ λέω και το άλλο. Αυτές οι τύπισσες βγαίνουν και τα λένε δημοσίως.
    Φοβάμαι να σκεφτώ πόσες υπάρχουν και τι κάνουν, που τα λένε μόνο μεταξύ τους!! Που δεν ανοίγουν τον κύκλο τους, να ρωτήσουν παραέξω, όπου θα βρεθεί ποια ΕΝΑΣ λογικός άνθρωπος να τις επαναφέρει. Ξέρω γυναίκα που είναι κλειδωμένη στο σπίτι με τα δύο της παιδιά, μην τυχόν κολλήσουν κάτι (από ιώσεις μέχρι μικρόβια της φαντασίας της) και βγάζει τρελούς όλους τους υπόλοιπους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές που δεν τα λένε δημοσίως, αλλά λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο, άπειρες. Δυστυχώς!
      Αυτό με τη μικροβιοφοβία που αναφέρεις, είναι από τα χειρότερά μου.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. χαχαχα
    μα ισχύουν αυτά;
    πολλές φορές βλέπω αντίστοιχα να κυκλοφορούν στο φβ και λέω μα όντως τώρα, τα πιστεύουν ή είναι όλα τρολ;
    όμως απο την άλλη λεω γιατι οχι;
    και στην εξω ζωη εχω ακουσει πολλες μαλακιες

    οτι να ναι....

    φιλια μελαχροινη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ισχύουν λέει???
      Να σου πω εγώ απορίες που έχω ακούσει από μαμάδες,
      στο σχολείο του μικρού να φρίξεις!!!
      Να ακούς και να μη πιστεύεις αυτά που ακούς!!!
      Φιλάκια Κική μου λατρεμένη!!!

      Διαγραφή

Τοποθετήσου... αλλά να ξέρεις, ότι σχόλια ανώνυμα, προσβλητικά ή με greeklish δε θα δημοσιεύονται...