Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2017

Respect...

Σέβομαι απόλυτα τους ανθρώπους που αλλάζουν απόψεις,
το παραδέχονται ανοιχτά και με ορθολογική επιχειρηματολογία
τις στηρίζουν.
Εκείνους που δεν σέβομαι καθόλου, είναι όσους εμμένουν σε μια
άποψή τους, σχεδόν μανιακά, γνωρίζοντας εκ των προτέρων πόσο
άκυρη είναι και αναζητούν επιχειρήματα σε φαντασιακά επίπεδα,
μόνο και μόνο για να τη στηρίξουν και να μην αναγκαστούν να την
εγκαταλείψουν ηττημένοι.
Μου θυμίζουν εκείνη τη φράση του Γκαίτε :
''Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ.''





34 σχόλια:

  1. Ενίοτε την πιστεύουν κιόλας ακράδαντα,
    κι εκεί η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά!
    Κι επειδή διάγω εβδομάδα...αποφθέγματος,
    θα πω κι αυτό: "Ποτέ μην τα βάζεις μ’ έναν ηλίθιο.
    Είναι βέβαιο ότι θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα
    σε νικήσει εκ πείρας" Mark Twain. Φιλάκια Ματινάκι ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφή η εβδομάδα που διάγεις Πετρένια μου!!!
      Καλά, αυτοί που την πιστεύουν κι όλας, είναι
      αυτοί που τερματίζουν την ηλιθιότητα και
      περνάνε σε άλλο επίπεδο.
      Το επίπεδο ουγκ που είναι στη μόδα τελευταία.
      Φιλί μεγάλο Πετρένια μου ❤

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αντρέα!
      Χαίρομαι για το πέρασμά σου!
      Καλή συνέχεια στη βραδιά σου :)))

      Διαγραφή
  3. Από άποψη έχουν μόνο μια άποψη;
    Δηλαδή με μια άποψη "πλύνε-βάλε" θα την περάσουν τη ζωή τους;
    Εντάξει, τους λες και ανεδαφικούς (σικ)...
    Γλυκές καληνύχτες Ματινάκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Μαράκι με τα ωραία του! :)))
      Δεν είναι ότι έχουν την άποψη, είναι πως όταν η
      συγκεκριμένη άποψη είναι λάθος και το ξέρουν, επιμένουν.
      Η βλακεία σε όλο της το μεγαλείο!
      Πολλά φιλιά και καλό ξημέρωμα ❤

      Διαγραφή
  4. Αλλάζουμε για να μαθαίνουμε
    Οι ξερόλες είναι καταδικασμένοι
    στην αμάθεια...

    Σε φιλώ πολύ πολύ Ματινιώ μου ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα είπες όλα με μία μόνο φράση Ελένη μου.
      ''Οι ξερόλες είναι καταδικασμένοι στην αμάθεια''!!!
      Προσυπογράφω και φιλί ♥♥♥

      Διαγραφή
  5. Αχ πολύ θα συμφωνήσω! Έτσι ακριβώς, οι εμμονές (γιατί περί εμμονών πρόκειται) είναι ότι χειρότερο έχεις να αντιμετωπίσεις! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Evonita μου.
      Εμμονές που είναι επικίνδυνες σε πολλές περιπτώσεις.
      Φιλάκια πολλάααα ❤

      Διαγραφή
  6. Αλλάζουμε απόψεις γιατί ο χρόνος περνά και εξελισσόμαστε.
    Απ' ότι φαίνεται αυτό δεν ισχύει για όλους...
    Άλλωστε όπως είχε πει και ο Αϊνστάιν 'Η διαφορά ανάμεσα στην ηλιθιότητα και στην ευφυΐα είναι ότι η δεύτερη έχει όρια.'

    Πολλά φιλάκια Ματίνα μου:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και αλλάζουμε απόψεις, εκτός από κάποιες περιπτώσεις, που έχουν να κάνουν με το σεβασμό και το ήθος.
      Αν κάποιος έχει εμμονή με άκυρη άποψη, τότε ο Αϊνστάιν έχει απόλυτο δίκιο.
      Σερενατάκι μου φιλάκια πολλά πολλά πολλά ❤

      Διαγραφή
  7. Η Εμμονή σε μια εξόφθαλμη άποψη που έχει αποδεδειγμένα καταπέσει δηλώνει και περαιτέρω παθογένεια Ματίνα μου. Ναι, το συναντάς αυτό σε πολλούς ανθρώπους. Από το κοινώς λεγόμενο, αφόρητο πείσμα, μέχρι την υστερική εμμονή.
    Από την άλλη επίσης η αλλαγή απόψεων να είναι συγκροτημένη και να μην μοιάζει με λογική "πάω όπου φυσάει ο άνεμος" έτσι ;
    Να σου ευχηθώ ένα όμορφο βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτό που αναφέρομαι εγώ, ταιριάζει το ''υστερική εμμονή''!!!
      Τόσο, που με πιάνει υστερία εμένα χαχαχαχα.
      Καλό βράδυ Γιάννη μου!

      Διαγραφή
  8. Δεν είναι μόνο οι καθαρές απόψεις, αλλά και τα συμφέροντα. Τι να πει τώρα π.χ. ένας βουλευτής που ξέρει ότι το κόμμα του ή ο αρχηγός του λέει και κάνει μαλακίες "κατά συρροήν", αλλά αυτός είναι βολεμένος και εισπράττε 6 χιλιάρικα+ κάθε μήνα; Θα κάνει ό,τι μπορεί για να συνεχίσει να τα εισπράττει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αναφέρθηκα πολιτικά εγώ, αλλά οκ, χαχαχα.
      Φιλιά ασχημόφατσά μου!

      Διαγραφή
  9. Πως να μην συμφωνήσω με αυτα που γραφεις... και με τα σχολια των φιλων.. πες μου βρε Ματινάκι μου! ο Γκαίτε με μια φραση του τα είπει όλα ..!!
    ''Ο έξυπνος άνθρωπος αλλάζει γνώμη. Ο ηλίθιος ποτέ..!! να είστε καλα όλοι σας..!!! καλό σου βράδυ μελαχρινάκι μου .. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλάκι μουυυυυ, χαίρομαι που συμφωνείς.
      Άλλωστε εσύ, ανήκεις στην πρώτη κατηγορία.
      Η δεύτερη, δε μας αφορά, χιχιχι.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα αγαπητή μου Ματίνα.
    Αυτονόητη η συμφωνία μου
    Νά έχεις ένα ευχάριστο Σαββατόβραδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπερδεύουμε την πίστη σε αξίες και ιδανικά, που είναι λογικό να παραμένει ακλόνητη, με την πρακτική. Αυτή θέλει παίδεμα, να τη δεις από όλες τις πλευρές, να τη δοκιμάσεις με διαφορετικούς τρόπους...
    Καλημέρες!!! ❤❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπέρδεμα στο μπέρδεμα και δυστυχώς, δεν ξεμπερδεύονται να ηρεμήσουμε.
      Συμφωνώ με όσα λες κοριτσάρα μου!
      Φιλάκια πολλάααα ❤

      Διαγραφή
  12. Hands down, λατρεύω τις σκέψεις σου. Γιατί δεν είναι ζωής συμπεράσματα, είναι μηνύματα προς πολλούς παραλήπτες!
    Εν τω μεταξύ πιστεύω ότι πολλές φορές αυτές οι απόψεις είναι λόγω ημιμάθειας. Και μετά βλακείας. Ή ένα κράμα και των δυο!
    Keep up the good job! :*
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν τω μεταξύ, με ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι... ήθελα να γράψω δεν είναι μόνο * ζωής συμπεράσματα, είναι και μηνύματα προς πολλούς παραλήπτες. Σχώρα με, κουζουλάθηκα που λέτε και εσείς οι Κρητικοί και γράφω ότι να 'ναι :P

      Διαγραφή
    2. *και για τις απόψεις αναφέρομαι σε αυτές των ανόητων ανθρώπων που εμμένουν σε μια θέση, από εγωισμό και μόνο.
      ΥΓ: Αμάν μωρέ, τι μου συμβαίνει, ούτε σχόλια στων φίλων μου τα blogs δεν μπορώ να κάνω! Σόρυ ρε Ματινάκι, σου έχω καταστρέψω την ανάρτηση. I'm a terrible friend :(

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχα, γελάω με τα λαθάκια και τον τρόπο που τα λες, χαχαχα.
      Δεν είσαι καθόλου απαίσια φίλη. Το αντίθετο θα έλεγα.
      Είσαι το κάτι άλλο και χαίρομαι που σε έχω βρει.
      Φιλάκια Μαρινάκι ❤

      Διαγραφή
  13. Έχω περάσει (μεγαλούτσικη) φάση εμμονής= κολλήματος και ευγνωμονώ τη "φάση", γιατί μου έμαθε να διακρίνω τη διαφορά...

    ΑΦιλάκια ξεκολλημένα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι προς τιμή σου μαγισσάκι μου, το ότι πέρασες τη φάση, έμαθες και είδες τη διαφορά. Όλοι περνάμε τέτοιες φάσεις. Το θέμα είναι όπως λες κι εσύ, να μπορούμε να διακρίνουμε τη διαφορά.
      Φιλώ σεεεε ❤

      Διαγραφή
  14. Μόνο το έξυπνο και ευέλικτο μυαλό θα αλλάξει γνώμη.
    Το αστοιχείωτο και ακαλλιέργητο θα κρυφτεί πίσω από την αγραμματοσύνη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ κι επαυξάνω! Η εικόνα μ'αρέσει επίσης ΠΑΡΑ πολύ :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα!!!
      Καλώς όρισες :)))))

      Διαγραφή

Τοποθετήσου... αλλά να ξέρεις, ότι σχόλια ανώνυμα, προσβλητικά ή με greeklish δε θα δημοσιεύονται...