Πέμπτη, 13 Απριλίου 2017

Full time....

Αν και ο χρόνος μου είναι φούλ αυτές τις μέρες, δε μπορούσα να μη μπω να σας ευχηθώ.
Με τις ετοιμασίες τις Πασχαλινές, τα γλυκά μου και όλα αυτά, κάθε βράδυ πέφτω στο κρεβάτι, λες και μου έχουν κάνει ολική νάρκωση. Σήμερα ειδικά, νιώθω ότι μου βγαίνει η κούραση της μάνας μου, όταν με γένναγε!!! Χαλάλι όλη αυτή η κούραση όμως, γιατί αν δε γίνουν όλα αυτά, δεν καταλαβαίνω ότι είναι Πάσχα. Το πιο εύκολο θα ήταν, να πάω να πάρω έτοιμα, όμως δε μπορώ.
Μου αρέσει να μυρίσει το σπίτι Πάσχα. Έκανα λοιπόν τα τσουρεκάκια μου, τα μεγάλα τσουρέκια μου και σήμερα το φινάλε το έκανα με το βάψιμο αυγών και με τα λυχναράκια μου. Εδώ συνοπτικά όλα...

Και πλέον, μπορώ άνετα να πω το ποιηματάκι το παλιό που λέει :
''Πονάω εδώ, πονάω εκεί,
πονάω όλος κι όλος.
Μόνο στον κώλο δεν πονώ
και να 'μουν κώλος όλος'', χαχαχαχαχαχα... ούπς!!! Ντροπή μου και κοινώνησα σήμερα.
Αλλά αφού αυτό ταιριάζει αυτή τη στιγμή, τί να πω???
Anyway... Επειδή αύριο την κάνω για το εξοχικό και θα επιστρέψω την άλλη εβδομάδα, σας εύχομαι να περάσετε καλά ότι κι αν κάνετε, όπου κι αν πάτε, με όποιους και αν είστε. Να έχετε την υγειά σας και αγάπη μέσα σας!!!
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε όλους!!!

Υ.Γ. Δεν προλαβαίνω να δω τι έχετε γράψει αυτές τις μέρες, υπόσχομαι όμως, να τα δω όλα μόλις επιστρέψω. Φιλάρεεεεεςςς!!!


22 σχόλια:

  1. Μπράβο χρυσοχέρα Ματίνα! Ούτε κι εγω προτιμώ τα αγοραστά ,αλλά δεν έφτιαξα τόσα φέτος ,ούτε τσουρέκια ....εσύ έφτιαξες καλούδια για όλο το χωριό !Αξιοζήλευτα όλα!Ξέρω εγώ από ποιον ζητάω τις σοκολατόπιτες!
    Καλό Πάσχα νε έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, η αλήθεια είναι ότι έκανα πολλά, πάντα κάνω, γιατί πάω και στη μαμά, στους παππούδες και έτσι κάνω πάντα κάμποσα.
      Αυτή τη σοκολατόπιτα, θα στη φτιάξω σε σούπερ γίγας ταψί, από τη λαχτάρα που της έχεις. Μέρα που βρήκα κι εγώ να αρρωστήσω μιλάμε, πφφφφ. Όσο το περίμενα, τόσο δε μου έκατσε. Καλά λέει η μάνα μου ''μη μελετάς τίποτα''!!!
      Καλό Πάσχα Νάσια μου! Να μου φιλήσεις τα μικρά και τον Κώστα!!!

      Διαγραφή
  2. Και του χρόνου να είσαι καλά Ματινάκι μου και να ξαναπονέσεις:-)
    Είναι γλυκός ο πόνος με τόσα που έφτιαξαν τα χρυσά σου τα χεράκια.
    Υποκλίνομαι στις ζαχαροπλαστικές σου ικανότητες και εύχομαι να περάσετε πολύ-πολύ όμορφα, να χαίρεσαι την οικογένεια σου κι όσους αγαπάς!
    Καλή Ανάσταση Ματινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι το σημαντικότερο Μαράκι μου!
      Να είμαι καλά και ας πονέσω, χαχαχα.
      Φιλάκια πολλά και αυτές τις Άγιες μέρες, να περάσεις υπέροχα!

      Διαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση και Καλο Πάσχα Ματίνα μου!


    Υ.Γ. Ντάξει εκτός απο μελαχρινό Κρητικό μωρό, είσαι και χρυσοχέρα! Είδα στο φου μπου ολες τις εμπνεύσεις σου και έχω να πω τούτο: Λυπήσου μας ρε παιδί μου (λογικά όταν θα διαβάζεις αυτή την απάντηση θα έχω χτυπήσει μισο κιλό αρνάκι, λουκάνικα, κοντοσουβλια κλπ κλπ, οπότε θα μου έχει περάσει η λιγούρα απο τις φωτογραφίες σου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, έλα που τα είδα εγκαίρως, χαχαχαχα.
      Καλό Πάσχα ομορφόπαιδό μου και να περάσεις ΣΟΥΠΕΕΕΡΡΡ!!!
      Φιλί τιτανοτεράστιοοοοο :)))

      Διαγραφή
  4. Είσαι απίστευτη!! Και σέξι και νοικοκυρά ρε θηρίο;; χαχαχα άπαιχτος συνδυασμός!! Εκείνα τα κρητικά λιγουρεύομαι τώρα..πως τα λέτε; σκαλτσούνια;
    Γι'αυτό που σου έστειλα τις προάλλες ξέχασα να σου πω ότι θα ξανακατέβω Ιούλιο, οπότε μιλάμε και τότε μήπως και εάν.. ;)

    Καλό Πάσχα κοπέλα μου όμορφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το ''σεξυ'' που μου έχετε χρεώσει με το ομορφόπαιδο από πάνω, τερμάτισε το είναι μου, χαχαχαχα.
      Καλιτσούνια τα λέμε και συγκεκριμένα λυχναράκια. Τα σκαλτσούνια είναι άλλα.
      Τέλεια για Ιούλιο, οπότε εάν δε γίνει τώρα, Ιούλιο είναι σιγουράκι, είμαι αραχτή!!! Θα φας και καλιτσούνια, χιχιχι.
      Όχι τίποτε άλλο, αλλά για αυτό το ''σέξυ'' που είπες :))
      Φιλάρες και καλό Πάσχα Κατερινάκι μουυυυυ :)))

      Διαγραφή
  5. Μας κατεστρεψες πάλι χρυσοχέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ματινάκι μου ούτε ο φούρνος
    της γειτονιάς να ήσουν
    Μπράβο χρυσοχέρα μου!!!!
    Να περάσεις καλά με την οικογένεια σου

    Καλή Ανάσταση κι ανάταση ψυχής ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ματίνα μου βλέπω και στο φατσοβιβλιο τις υπέροχες δημιουργίες σου και γεμίζει το στόμα μου σάλια!!
    Και του χρόνου εύχομαι να είσαι και είμαστε όλοι καλά και ακόμα καλύτερα!
    Σε γλυκοφιλω
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να έχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση Ματίνα!Να περάσεις καλά χρυσοχέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε ρε ζημιές που μου κάνεις νυχτιάτικα... υπομονή άλλες 23 ώρες μέχρι να εξαφανίσω ο,τι σε γλυκό και αλμυρό κυκλοφορεί στην κουζίνα...

    Καλή Ανάσταση & Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγγνώμη, παρέλειψα να ρωτήσω: Σκαλτσουνάκια είναι εκείνα στη φωτο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ω!!! Αμα είσαι χρυσοχέρα άντε να κρυφτείς καμάρι μου!! Μπράβο σου!! Τι παραγωγή είναι αυτή!! Και του χρόνου με το καλό!!
    Καλή Ανάσταση να χεις κοπέλ αμου, με υγεία!! Να περάσεις όμορφα κι όσο γίνεται ξεκούραστα!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ματινάκι εγώ πονάω και στον κ....!
    αχαχαχα!
    Καλή Ανάσταση μάτια μου και καλά να περάσετε !
    Πολλά γλυκά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να περάσετε υπέροχα ότι κι αν κάνετε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστός Ανέστη Ματίνα μου.
    Να είστε καλά και του χρόνου ακόμα πιο όμορφες δημιουργίες. Τις πιο ζεστές μου ευχές πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χριστός Ανεστη και από εδώ Μελαχρινακι μου. κοιτα να δεις την ημερομηνια που ήρθα να σου ευχηθω.. κοντεψε να μπει το καλοκαιρι..χα..χα..!
    Σίγουρα δεν θα έχει μεινει τιποτα απο αυτα που έφτιαξες...μπραβο προκομενο μου... οσο για τον κ....και εγω μονο εκει δεν πονουσα..και εγω..χα..χα.. χαιρομαι που περασες σούπερ για αυτό ειναι αυτες οι μερες να περναμε καλα΄..!! χονια πολλα μικρη μου και του χρόνου να εισαι καλά να τα ξανακανεις φιλακιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά πολλά σε μια εξαιρετική μανούλα, σύζυγος, φίλη και μαγείρισσα (το νοικοκυρά προσωπικά μου πέφτει κάπως!!!)
    ΑΦιλάκιαααααααααααα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη! Φιλιάααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά σε όλουςςςςς!!!
    Υγεία, αγάπη και ευτυχία στα σπίτια σας και
    λιγότερη θλίψη στα μάτια και τα χαμόγελα όλων μας!
    Ελπίζω να περάσατε όμορφα και να χαλαρώσατε.
    Θα τα πούμε σύντομα, έχω ακόμα διάφορα να τελειώσω
    και μετά επανέρχομαι με αλλαγές... Θα δείτε, θα δείτε.
    Φιλιά σε όλους σας :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τοποθετήσου... αλλά να ξέρεις, ότι σχόλια ανώνυμα, προσβλητικά ή με greeklish δε θα δημοσιεύονται...